• Januar­ipar
    Äldre 7 Sep 12:42
    2680 visningar
    3 svar
    3
    2680

    Januari 2013?

    Hej,
    Vi gifter oss 26/1 -13 och jag har total panik! Kan nån hjälpa mig att lindra den?!?!?!
    Vi har verkligen INGENTING ordnat, förutom datumet då.. inga kläder, festlokal, inga inbjudningar, inga blommor.. ja ni fattar, inget!! Nu ska vi ju förvisso ha en borglig vigsel utomhus med bara våra föräldrar med respektive. Och vår hund såklar! men ändå!
    Som sagt, panik!! Två gånger i veckan är jag på vippen att ställa in, eller att kräva att vi gifter oss själva i rådhuset i mysbyxor. Kan nån hjälpa mig?
    Tacksam!

  • Svar på tråden Januari 2013?
  • Vinter­brud13
    Äldre 21 Sep 09:17
    #1

    Såklart ni inte ska ställa in bröllopet för att planeringen inte kommit igång! :) Vi gifter oss den 19:e januari och kommer ha mellan 60-70 gäster. Vi är också i startgroparna. Ingen lokal m.m. Inga problem! Tror snarare att det skapar kreativitet och möjligt att det är vissa saker som man kanske får avstå. Har du en önskan om hur det ska se ut? Skissa ner det, spara bilder på din dator där du får samma känsla du själv är ute efter. Ta din m2b eller en vän, mamma, svärmor eller svägerska till hjälp och lista upp allt du MÅSTE ha och allt du ÖNSKAR att ha. Sedan är det bara att börja. Lycka till!

  • 26janu­ari201­3
    Äldre 22 Sep 01:19
    #2

    Hej!
    Vad roligt, vi gifter oss också den 26/1.. Har kommit ganska långt i planeringen men har ibland perioder då jag känner att jag knappt orkar tänka på det för det blir för mycket på en gång.
    Började i veckan med inbjudningarna. Har tänkt från första början att jag ska göra dom själv .. men varje gång jag tänkte på dom blev jag bara så trött, tror man sätter ribban för högt ibland.
    Men denna veckan är faktiskt den första som jag tyckt att det varit kul..
    Så har nu börjat lite smått!
    Idag beställdes även ringarna..
    Så ha ingen panik för alla har vi våra perioder då man bara vill gå till rådhuset o få det överstökat 

  • MariaM­agdale­na
    Äldre 13 Dec 16:16
    #3

    Vi gifter oss oxå 26/1-2013!
    Men vi har gjort det enkelt för oss. Vi kommer att gifta oss kyrkligt tillsammans med två vittnen och en fotograf och efteråt åker vi till flygplatsen för att åka till värmen Är en otrolig lättnad att slippa planera fest måste jag säga, känner jag mig själv rätt så hade jag fått ett psykbryt både en och tio ggr

    Just nu känns läget helt okej. Det som är kvar att göra är att fixa blommor, göra upp en plan med fotografen, träffa prästen och göra upp en plan med kompisen som ska fixa mitt hår. Jag har beställt hem underkläder som ska provar och så behöver jag köpa en ny foundation och mascara. Ska även titta ut något snyggt att byta om till efteråt då vi åker till flygplatsen

    Nu är det ett tag sen det skrevs i tråden, så hur ligger ni till nu i planeringen?  

Svar på tråden Januari 2013?