• Elin86
    Äldre 29 Aug 21:37
    5584 visningar
    3 svar
    3
    5584

    Bra billiga tips i Linköping. Tårta, smörgåstårta, brudbukett!

    Ännu en tråd av vetegiriga mig ;) Visste inte under vilket ämne jag skulle välja men vi kör budget för tänker på priset ;)

    Så kom med bra tips på billiga och goda bröllopstårtor, smörgåstårtor och brudbuketter i Linköping. :)

  • Svar på tråden Bra billiga tips i Linköping. Tårta, smörgåstårta, brudbukett!
  • Brudiv­inter2­012
    Äldre 22 Nov 02:32
    #1

    Hej!

    Jag behöver också tips på saker i Linköping. Just nu är det akut att hitta frisör och sminkös då jag gifter mig om 20 dagar.

    Bröllopstårta har jag beställt på Tårtverkstan. Tror det skulle bli 50kr per tårtbit och vi ska vara 70 pers så det blir ju  3500.

    Blombuketten beställde jag via "Buketten" nere på stan (mitt emot Åhlens) och den ska kosta mellan 1500-1800kr.

     

  • jannov­ich
    Äldre 22 Feb 17:37
    #2
    Brudivinter2012 skrev 2012-11-22 02:32:09 följande:
    Hej!

    Jag behöver också tips på saker i Linköping. Just nu är det akut att hitta frisör och sminkös då jag gifter mig om 20 dagar.

    Bröllopstårta har jag beställt på Tårtverkstan. Tror det skulle bli 50kr per tårtbit och vi ska vara 70 pers så det blir ju  3500.

    Blombuketten beställde jag via "Buketten" nere på stan (mitt emot Åhlens) och den ska kosta mellan 1500-1800kr.

     
    Bodyshop tar 500 kr för en brudsminkning. 
  • Äldre 26 Feb 16:25
    #3

    Jag minns verkligen inte namnet på floristen, men det finns en tjej som är jätteduktig i Mjölby. Hon är billig också. Hon ordnar ibland blomsterkurser där. Lina eller nåt sånt namn har jag för mig... typ Linas blomsterverkstad eller så. Hör med henne, hon är duktig och billig!

Svar på tråden Bra billiga tips i Linköping. Tårta, smörgåstårta, brudbukett!