• fasit
    Äldre 29 Aug 10:35
    6191 visningar
    36 svar
    36
    6191

    Kom i form till bröllopsresan!

    Hej alla brudar och blivande brudar!
    Jag gifte mig för snart två veckor sedan och nu är mitt mål att komma i form till bröllopsresan som avgår 28 december från Köpenhamn. Då bär det av till Asien och chansen att det kommer tillfällen för bikinibilder är stor..
    Därför har jag startat en tränings/hälso blogg med min resa. Jag tipsar om träning, kost och skriver ner mina favoritrecept.

    Kanske är vi fler som vill följas åt på denna förvandling mot bröllopsresan!


  • Svar på tråden Kom i form till bröllopsresan!
  • fasit
    Äldre 29 Aug 13:38
    #1

    Idag blir det afropowerdance följt av 30 min core i form av cxworx. Någon som provat cxworx??


  • Äldre 29 Aug 14:16
    #2

    Jag har provat cxwork. De var kul :)


  • fasit
    Äldre 29 Aug 15:19
    #3

    Det är ju bra att det bara är 30 min för då vågar man ta ut sig! Bra också att träna core-musklerna:)


  • Äldre 29 Aug 15:43
    #4

    Precis :) men de är hårt jobb i 30min ;)


  • fasit
    Äldre 29 Aug 19:17
    #5

    Nu är det över för denna gången! Ska mysa med te i soffan och baka bröd ikväll:)


  • Äldre 29 Aug 19:35
    #6

    Vad tyckte du om de? Vad är de för gym du tränar på?


  • fasit
    Äldre 29 Aug 19:47
    #7

    Jag tränar på fysiken i göteborg. Det var ganska roligt och intensivt. Kommer nog märka skillnad efter ett par gånger. Jag har lite ont i svanken sen innan så jag försöker ta det lite lugnt. Går du på cx ofta?

  • Äldre 29 Aug 22:21
    #8

    Nej, jag höll på att dö när jag var där ( inte riktigt men ja) har bara gjort de ett par gånger då de var mycket med armarna och jag kan ej stödja på mina händer. Har gjort operation i båda mina handleder och tummar. Men jag tycker de är riktigt nice träning de känns och är kul och som du skrev de är bara 30 min


  • fasit
    Äldre 30 Aug 09:02
    #9

    Idag blev det morgongym istället, men sjukt vad svag jag är i biceps!


  • Äldre 30 Aug 13:10
    #10

    Haha de kan jag tänka mig.


Svar på tråden Kom i form till bröllopsresan!