• Forumv­ärd
    Äldre 23 Aug 10:46
    23538 visningar
    28 svar
    28
    23538

    Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.

    Handväskan!
    Vem älskar inte sin handväska?
    Det är väl något som vi gärna släpar med oss och inte sällan väger den ton!
    Men det är det värt! Solig

    Vad MÅSTE finnas i din handväska?
    Vad är absolut viktigast?

    Ta ett foto på din handväska och berätta i tråden vad som alltid måste finnas med i din väska.
    Alla som laddar upp en bild och berättar i tråden får en fin spegel att ha i handväskan!

    Så ladda upp din bild, berätta och mejla din adress till kristin.gunnarsson@familjelivmedia.se så kommer spegeln på posten Solig

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-23 11:20
    Glöm inte att mejla adressen! Märk mejlet med "spegel"

  • Svar på tråden Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.
  • Äldre 23 Aug 11:05
    #1

    VISAkort, korthållaren, näsdroppar (flyger mycket), medicinen min, OB och visitkort.


  • Äldre 23 Aug 11:25
    #2
    mjeanettek skrev 2012-08-23 11:05:50 följande:
    VISAkort, korthållaren, näsdroppar (flyger mycket), medicinen min, OB och visitkort.


    Härligt!

    Jag måste också alltid ha med Nasin och Ipren!
    Utöver det så är väskan knökfull med kvitton och annat bröt och det spelar ingen roll hur ofta jag rensar för den fyller på direkt
    Har du mejlat adressen till Kristin?
  • tinaal­pfält
    Äldre 23 Aug 11:49
    #3

    Jag har alltid med mig kalender, penna, handkräm, lypsyl av något slag, nycklar, plånbok med tusen grejer i, mobilen och vattenflaska. Oftast ligger det en del annat skräp där i med....typ hårnålar och små vicks tabletter i botten.


  • Smulan
    Äldre 23 Aug 12:50
    #4

    Jag har alltid plånbok, astmamedicin, penna, våtservetter, plåster, alvedon, näsdukar, nässpray, nycklar, handsprit,skavsårsplåster, handkräm, läppsyl och spegel. Gärna nåt tuggumi och läkerol! Med andra ord ett helt apotek (min syster vet alltid vem hon ska fråga ha ha)


  • Äldre 23 Aug 14:09
    #5

    Jag har ingen handväska. Har aldrig haft. Nycklar, pengar och mobiltelefon har jag i byxfickorna eller i jackfickan. Pengar har jag bara med mig om jag har planerat att köpa något (rätt sällan, alltså).

    Om jag har behöver ha med mig t.ex. mitt handarbete eller en extra tröja använder jag en svart Kånken-ryggsäck. Den har inbyggd sittunderlag, så det enda som alltid är med i väskan är det sittunderlaget. Med ryggsäck får man händerna fria och det skonar rygg och axlar.

    2.bp.blogspot.com/-oAl8-_9xA0g/T9szJd1te9I/AAAAAAAAF_E/ONOH-fV2gYQ/s1600/fj%C3%A4llr%C3%A4ven_k%C3%A5nken.jpg

  • Äldre 23 Aug 14:10
    #6

    Länken fungerade inte och man kan inte ändra sitt inlägg. Praktiskt värre.

  • MariaM­agdale­na
    Äldre 23 Aug 14:18
    #7

    Här är min väska som är fylld till bredden med diverse rat Förrutom kvitton och gamla kon-ihåg-lappar finns alltid tuggummi, halstabletter, kalender, pennor, lite smink, diverse småbarnsgrejer och handsprit (jobbar inom vården och får ibland rycka ut till civilklädd till egna boenden). Det enda som jag faktiskt brukar sakna är, lämpligt nog, en spegel


  • Äldre 23 Aug 22:37
    #8

    Här är min väska, jag har alltid med mig plånboken, en burk vaselin, min rosa "bra att ha necessär" som inehåller allt från plåster till medicin, hörlurar, nycklar och handsprits-servetter.



     
  • Äldre 24 Aug 10:34
    #9

    Roligt att se era väskor! Nu har jag skickat iväg speglar till er.

    Fortsätt att ladda upp bilder! Glad

  • Pekkii­sch4
    Äldre 24 Aug 10:49
    #10

    Här är min väska:

    tuggumi, 2 nässprayer, ( mentol och utan ) Laktras tabletter, penna, deo, näsdukar, pinsett, nagelsax, plånbok, hårsnoddar, hårnålar, halstabletter, osv osv ;D Sa jag att det märks att jag är förkyld för tillfället ;)


Svar på tråden Vad är ett "måste" att ha i en handväska- berätta och få en spegel.