• Zandra­Westbe­rg
    Äldre 13 Aug 21:10
    118827 visningar
    911 svar
    911
    118827

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • moa201­2
    Äldre 13 Aug 21:19
    #1

    min bästa kompis ska gifta sig då men hon är inte medlem här än iaf =)..jag ska säg til henne att bli det...

  • Äldre 17 Aug 21:03
    #2

    Vi gifter oss 29 juni 2013! Hur långt har ni kommit i planeringen?

  • Zandra­Westbe­rg
    Äldre 19 Aug 15:56
    #3

    Va kul med en till iaf :)


    Vi har bokat kyrka och bestämt lokal men ska ringa i morgon och kolla så den är ledig bara.


    Sen har jag börjat skissa på inbjudningskorten och så har vi skrivit gästlistan. :)


    Ni då?


    Vart bor ni förresten?

  • Saris
    Äldre 19 Aug 19:00
    #4

    Halloj! Här är en till som ska gifta sig den 29 juni :)


    Vi har bokat lokal och skrivit gästlistan samt gjort en budget, det är typ de :) Ska ha en borglig vigsel så vet inte riktigt när man borde boka vigselförätteren, men antar att de är dax snart!


    Vi bor utanför Uppsala btw :)


     

  • Äldre 20 Aug 10:26
    #5

    Hej, vad kul!


    Vi bor i Dalarna. Ska gifta oss i Leksand på Hildasholm. Borgerlig vigsel. Festen ska vi ha i en bystuga precis vid Dalälven så vi kommer åka båt dit.


    Saris: Jag är från Uppsala, var ska ni vigas?


    Vi har bokat plats för vigseln och festlokal. Har börjat skriva en gästlista och tittat på klänningar på nätet för inspiration. Vi kommer antagligen ta kontakt med vigselförrättare under september månad. Sen ska vi börja kolla på olika alternativ för maten, priser o s v

  • Saris
    Äldre 20 Aug 11:34
    #6

    JochP: Vet ej vigselplats än men vi har bokat en bygdegård i Skuttunge.. så förmodligen blir det kanske vigsel vid den gamla prästgården där eller någon annanstans, vet inte riktigt än med andra ord, lite kluvet :)

  • Äldre 21 Aug 21:28
    #7

    Vi kommer vigas utomhus. Känns lite läskigt med tanke på vädret, men alla får väl ta med sig paraplyer för säkerhets skull.

  • Saris
    Äldre 21 Aug 21:49
    #8

    VI har oxå tänkt göra det utomhus, men tänkte kanske slå upp ett partytält om prognosen säger massa regn dagarna innan!

  • kramen
    Äldre 25 Aug 11:38
    #9

    Vi giter oss oxå 29 juni -13.
    Vi har bokat kyrka och lokal. Jag har köpt min klänning i torsdags :D så ROLIGT det var att prova !
     

  • Äldre 26 Aug 11:35
    #10
    kramen skrev 2012-08-25 11:38:37 följande:
    Vi giter oss oxå 29 juni -13.
    Vi har bokat kyrka och lokal. Jag har köpt min klänning i torsdags :D så ROLIGT det var att prova !

    Jag köpte klänning igår!!! Hade tänkt vänta men hittade en på Blocket som var precis sån jag hade tänkt mig så jag är jättenöjd!


    Jag och sambon ska sätta oss någon dag och gå igenom planeringen och se vad vi ska ta itu med här näst.

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013