• Hoffsennanen Tottoplex

    Oktober 2013

    Nu har vi bestämt oss!! Efter 6,5 år och 2,5 år som förlovade berättade vi igår för våra föräldrar att vi har bestämt oss för att nu ska bröllopet bli av! Så nu börjar planeringen så sakta! Ska börja leta lokal och bestämma exakta datum och då kunna boka kyrka och präst. Och i slutet av denna månad ska vi träffa våra föräldrar ihop och diskutera budget! Åh detta ska bli så kul men så svårt att veta vart man ska börja! Man har ju drömt om detta så länge!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 21:29
    Hoffsenannen Tottplex: 19 oktober

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-09 20:45
    Brudarna i oktober 2013!

    Koyal 5
    FiiFii 12
    Hoffsenannen Tottoplex 19
    Frullis 19
    HelenaFredrik 26

  • Svar på tråden Oktober 2013
  • Fiifii

    Absolut - dom måste vara bekväma! Vill egentligen ha ballerina tror jag, stängd tå och bekvämt. Men ska se om jag hittar några skor med liten klack kanske innan jag bestämmer mig helt. Men beror lite på klänningen också. Jag har inte beställt från zalando innan men dom har ju rätt mycket! Har faktiskt hittat klänningarna till mina tärnor därifrån. Eller lutar åt det så blir väl att man lägger en order snart! Du får säga hur skorna blir! Hade ju varit perfekt om klänningen kommer innan 30 dagar :D

  • HelenaFredrik

    Vi ligger lite lågt på bröllopsfronten just nu. Den 24:e ska jag och tärnorna träffas för att bestämma klänning till dem och den 26:e ska jag provs brudklänningsr för första gången. Nu i april så ska fotografen bokas oxå och menyn ska spikas. Annars är det ganska lugnt.

    Vi skickade save the date kort så inbjudningarna börjar vi nog inte med förrän i maj/juni. Dock vet vi ungefär hur de ska se ut.

    Annars håller vi på och renovera köket för fullt så har ju lite annat att tänka på.


  • Hoffsennanen Tottoplex

    Nu har jag provat klänningar... oj vilken djungel!
    Hade tittat på två st från Lilly men de fanns ej i butiken tyvärr. Sen provade jag Pronovias...och oj de va ju billigt!
    Men de va deras Planeta som jag nog ändå kände var bäst! Väldigt mkt fluff bara! Och ja..DYR! Ska kolla lite om den finns att få tag i begagnad under tiden som jag funderar på vad jag vill ha egentligen. Provade även en Sincerity men hittar den ej på deras hemsida... MEn usch! Trodde detta skulle vara enkelt ju! 

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Ja just de! Jag sitter även nu och tittar på ringar... Hittade dessa på Hallbergs
     

  • Hoffsennanen Tottoplex

    Men! jag kanske ska posta bilder med....! *mutter*



    Den med diamanterna då... Eller kanske denna...


     Så svårt! Är Hallbergs bra förresten?
  • Frullis

    Jättefina ringar! Jag köpte min ena på Hallbergs och jag är nöjd. Fick även 20 % % rabatt så det blev ett par tusen. Bra service också. Diamanterna är väl inte top of the line men det gör inget, det ser man inte tycker jag.

  • Hoffsennanen Tottoplex
    Frullis skrev 2013-04-13 20:09:57 följande:
    Jättefina ringar! Jag köpte min ena på Hallbergs och jag är nöjd. Fick även 20 % % rabatt så det blev ett par tusen. Bra service också. Diamanterna är väl inte top of the line men det gör inget, det ser man inte tycker jag.
    Mina ögon är inte vana vid diamanter så allt som blingar är fint!
  • Koyal

    Båda mina är från Hallbergs. Pronovias har fina klänningar och de kostar ju därefter. Sincerityn ksnske var från förra året och därför finns den inte på hemsidan???

  • Fiifii

    Vilka fina ringar! Är också på ringjakt just nu. Svårt det där.. Men tror jag hittat vad jag vill ha, ska se om jag kan lägga upp en bild:) Två ringar faktiskt, då min förlovningsring blev i silver, och blivit riktigt sliten på kort tid:(
    Känner igen mig det du beskriver om klänningsjakten - man blev ju helt överväldigad! Men kul att du är på g nu, och du kommer nog fram till vad du vill ha! Pronovias klänningar är ju helt underbara...Skrattande

Svar på tråden Oktober 2013