• Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 13 Aug 12:44
    45786 visningar
    316 svar
    316
    45786

    Oktober 2013

    Nu har vi bestämt oss!! Efter 6,5 år och 2,5 år som förlovade berättade vi igår för våra föräldrar att vi har bestämt oss för att nu ska bröllopet bli av! Så nu börjar planeringen så sakta! Ska börja leta lokal och bestämma exakta datum och då kunna boka kyrka och präst. Och i slutet av denna månad ska vi träffa våra föräldrar ihop och diskutera budget! Åh detta ska bli så kul men så svårt att veta vart man ska börja! Man har ju drömt om detta så länge!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 21:29
    Hoffsenannen Tottplex: 19 oktober

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-09 20:45
    Brudarna i oktober 2013!

    Koyal 5
    FiiFii 12
    Hoffsenannen Tottoplex 19
    Frullis 19
    HelenaFredrik 26

  • Svar på tråden Oktober 2013
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 2 Apr 11:18

    Frullis; lovar att visa när jag väl bestämt mig

  • Helena­Fredri­k
    Äldre 2 Apr 13:43

    jag visar oxå när det är bestämt :0)


  • Äldre 2 Apr 19:05

    Jag får vänta några månader till innan klänningen kommer. Nervös som tusan då jag aldrig sett den utan testade andra modeller som liknade den. Beställde den i feb. Men när den kommer visar jag bild!

  • Fiifii
    Äldre 2 Apr 22:18
    Koyal skrev 2013-04-01 21:26:37 följande:
    Fiifii var ska ni vara? Jo man måste ta en paus annars förlorar man nog verklighetsförankringen när bröllopet är över. Själv bygger vi till lite garderober och ska tapetsera för att byta vinkel ett tag.
    Vi ska vara på Barnens ö. Gifter oss i Bjrökö-Arholma kyrka:) Haha, jag håller med, försöker bolla lite andra 'projekt' samtidigt också! Så känns det fortfarande kul och roligt när man väl planerar bröllop och allt där till:) Vart har du beställt din klänning? Jag väntar också:/ Men beställde den bara för en vecka sen, så tar väl ganska lång tid innan man får den.
  • Äldre 2 Apr 22:34

    Det låter ju trevligt med Arholma! Jag beställde min från Milagro de Nahrin i Sthlm, kunde ta 6 mån innan jag får den men det orkar jag inte med! Får komma senast i juni har jag bestämt haha. Var beställde du din klänning?

  • Fiifii
    Äldre 3 Apr 21:02
    Koyal skrev 2013-04-02 22:34:27 följande:
    Det låter ju trevligt med Arholma! Jag beställde min från Milagro de Nahrin i Sthlm, kunde ta 6 mån innan jag får den men det orkar jag inte med! Får komma senast i juni har jag bestämt haha. Var beställde du din klänning?
    6 månader! Då gäller det att ha is i magen haha. Jag vart runt och kollat och provat en massa, men hade bara The One in mind, en Pronovias Dafnis som jag sett online. Min budget tillåter inte en sådan exakt, så jag har efter många om och men beställt en Kina klänning. Borde väl komma i mitten/slutet av maj tror jag.
  • Äldre 3 Apr 21:25

    Jag tycker mig känna igen den. Kanske provade jag den med men jag hade bestämt mig för spets så det blev en sådan istället. Snart har 2 mån gått så då är det max 4 kvar ;). Hoppas att din klänning kommer i mitten av maj. Då behöver du inte vänta så länge.

  • Fiifii
    Äldre 4 Apr 05:45

    Åh gjorde du? =) Jag var inne på spets innan jag kollade runt också, men blev helt fast när jag såg denna. Kändes bara självklart! Vad är det för någon du har beställt? Ja precis, och kommer den i mitten av maj så har man ju fortfarande tid att köpa en ny ifall det skulle bli katastrof. (Alltid risky och beställa nåt man inte provat/sett irl). Haha 4 månader kommer flyga fram! ;) och väntan kommer ju vara värt det då du vet du kommer få en klänning som du vill ha och passar perfekt! 

  • Äldre 4 Apr 09:32

    Visst hade din klänning ett stort strassband runt midjan? Jag beställde en Allure 8961. Fast jag har aldrig sett den eller provat den. Ingen som hade den inne. Riktigt nervös efterson den kosta ett par eller flera slantar. Hoppas jag inte köpte grisen i säcken bara :|

  • Fiifii
    Äldre 4 Apr 19:21

    Ja precis! Bara i midjan, men har beställt den med mest vita pärlor i bandet. Oj, jaså du har inte heller sett/testat din irl. Men ibland får man chansa lite, och säker på att det kommer kännas rätt! Man tar ju trots allt risken av en anledning:D Klänningen är jätte vacker btw!

Svar på tråden Oktober 2013