• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110247 visningar
    694 svar
    694
    110247

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 24 Jun 21:50

    Vi har bara ca en timme till fotografering och vår fotograf hade aldrig varit i Slattefors. Då slipper vi på bröllopsdagen springa runt och se vart vi ska fota oss.

  • Meliss­a1
    Äldre 24 Jun 23:04

    Nu har jag varit fru borg i drygt en vecka och jag älskar det. Jag är så otroligt lycklig och vet att mitt val av livskamrat är det rätta för mig!!! Tooie: såg att vi hade valt samma fotograf. De är helt fantastiska!! Ser att två av bilderna ligger uppe på deras hemsida!!

  • Marjas­inus
    Äldre 25 Jun 08:22
    Linda895 skrev 2013-06-24 20:58:02 följande:
    Gör alla en provfotografering innan bröllopet? det har inte ens slagit mig att göra
    Det var fotografen som ville åka ut och känna lite på platsen och ta några provbilder så han kunde visa hur han tänkte. Men vi har min svåger som fotograf och tror han var lite orolig att vi inte skulle bli nöjda.
  • Tooie
    Äldre 25 Jun 20:18

    Våra bilder från fotografen har inte kommit än men jag bjuder på dessa så länge :)

     

  • Tooie
    Äldre 25 Jun 20:19

    oj glömde bifoga bilderna haha ;)



     


  • Äldre 25 Jun 21:15
    Melissa1 skrev 2013-06-24 23:04:19 följande:
    Nu har jag varit fru borg i drygt en vecka och jag älskar det. Jag är så otroligt lycklig och vet att mitt val av livskamrat är det rätta för mig!!! Tooie: såg att vi hade valt samma fotograf. De är helt fantastiska!! Ser att två av bilderna ligger uppe på deras hemsida!!

    Tooie skrev 2013-06-25 20:18:09 följande:
    Våra bilder från fotografen har inte kommit än men jag bjuder på dessa så länge :) 

    Grattis till er båda! Hoppas ni har haft varsina underbara dagar. Jag längtar verkligen till augusti men samtidigt vill jag att dagen inte ska komma riktigt än. Jag vill ju inte att det ska vara "över" samt att jag inte vet vad jag ska ägna min lediga tid till då =) Tooie; var har ni köpt er underbara bröllopstårta?
  • Äldre 25 Jun 21:22

    Grattis till er bägge. Kul att se fler och fler blir gifta. Snart är det dax för oss Glad.

    Tooie- Vilken underbar klänning, jättefin. 

  • Tooie
    Äldre 26 Jun 18:10

    Tack så mycket hörrni :)
    Ja jag svävar på moln fortfarande sen bröllopet..och vi gifte oss 1:a juni ;)

    Tårtan kommer från tårtverkstan... men jag skulle inte rekomendera dom. visst de är duktiga. Men sockerpastan blev alldeles för tjock och deras smaker på tårtan var oerhört begränsad trots det höga priset.... så tyvärr :/ 

  • Marjas­inus
    Äldre 27 Jun 23:28

    Shit pomfritt vad vi har pyntat och fixat idag. Helt slut i huvudet och imorgon är det en likadan dag igen :)

    Men det blir såååå bra! 

  • Äldre 28 Jun 10:09
    Tooie skrev 2013-06-26 18:10:30 följande:
    Tack så mycket hörrni :)Ja jag svävar på moln fortfarande sen bröllopet..och vi gifte oss 1:a juni ;)Tårtan kommer från tårtverkstan... men jag skulle inte rekomendera dom. visst de är duktiga. Men sockerpastan blev alldeles för tjock och deras smaker på tårtan var oerhört begränsad trots det höga priset.... så tyvärr :/ 

    Okej, vad synd. Men till utseendet var den väldigt fin =)
    Marjasinus skrev 2013-06-27 23:28:49 följande:
    Shit pomfritt vad vi har pyntat och fixat idag. Helt slut i huvudet och imorgon är det en likadan dag igen :)Men det blir såååå bra! 

    Kämpa kämpa. Och lycka till imorgon. Hoppas ni får en fantastisk dag!
Svar på tråden linköpingsbrudar 2013