• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110730 visningar
    694 svar
    694
    110730

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Marjas­inus
    Äldre 19 Jun 08:05

    Igår var ingen bra dag vad gäller bröllopet. Insåg att mina byxor nog inte kommer hinna komma i tid (köpta på suitopia, kanske läge att varna för dom) och vår bröllopstransport har skurit ihop.

    Så nu får vi improvisera lite för att lösa det :) 

  • Heobea
    Äldre 19 Jun 10:05
    Marjasinus skrev 2013-06-19 08:05:12 följande:
    Igår var ingen bra dag vad gäller bröllopet. Insåg att mina byxor nog inte kommer hinna komma i tid (köpta på suitopia, kanske läge att varna för dom) och vår bröllopstransport har skurit ihop.

    Så nu får vi improvisera lite för att lösa det :) 
    Inte vad man vill ska hända! Hehe! Rekommenderar verkligen vingåker factory outlet, om ni har tid att åka vill säga. Be om hjälp i så fall, de är kanonbra. Helt fantastiskt fort, lätt och enkelt gick det. Första kostymen han prövade satt som en smäck, det var inte ens fråga om att pröva några andra.
  • Äldre 19 Jun 16:54

    Jag tog min blivande med väst och kravatten och åkte till dressman på IKANO. Vanlig svart kostym som satt jättebra och inte dyr. Han brukar ha kostym när någon gifter sig eller dop så då behövs det ingen värsting. 

  • Marjas­inus
    Äldre 20 Jun 09:29

    Jag har redan smokingkavajen, skjorta, väst och skor. Så måste ju hitta byxor som passar till dom. Men det är nog inte så svårt - bara irriterande.

  • Marjas­inus
    Äldre 22 Jun 21:43

    Vi var ute och testfotade oss idag. Tror detta kommer bli riktigt snyggt när vi är välrakade, sminkade och har våra fina kläder på oss :)



     
  • Äldre 23 Jun 12:34

    Marjasinus, är det Slattefors? Där ska vi också fota oss, väldigt vackert där.

  • Marjas­inus
    Äldre 23 Jun 19:59

    AnnSofieS: Stämmer bra

  • Äldre 24 Jun 17:44

    Då måste ju jag också visa två av våra bilder från provfotningen Skrattande.
    Vi vill inte ha det något stelt uppradat och då är det perfekt där ute, vi ska bla gå ner till vattnet vid trappan så ska det se ut som han hjälper mig ner och sen ska brudgum och bestman stå lite coolt och avslappnat på bron.



  • Linda8­95
    Äldre 24 Jun 20:58

    Gör alla en provfotografering innan bröllopet? det har inte ens slagit mig att göra

  • jannov­ich
    Äldre 24 Jun 21:39
    Linda895 skrev 2013-06-24 20:58:02 följande:
    Gör alla en provfotografering innan bröllopet? det har inte ens slagit mig att göra
    Nä vi gjorde inte och det gick bra ändå Skrattande
Svar på tråden linköpingsbrudar 2013