• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109144 visningar
    694 svar
    694
    109144

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 8 Jun 20:08

    Vet ni vart man kan hyra en dricka kyl eller en kyl tunna. Har redan tittat på Möllers hemsida men tänkte om det fanns fler företag här i linköping med omnejd som hyrde ut.

  • Tooie
    Äldre 10 Jun 18:16

    Hej!! Jag är nu gift och jag var bra på morgonen sen.. det var matförgifting och som tur är håller det inte i sig så länge. vi hade en underbart perfekt dag och jag kände mig vackrast i världen... jag är så lycklig. Bilder kommer vart efter.. :)

    Vi har även hunnit med bröllopsresan till rom och det var underbart... kan verkligen rekommendera rom... :) 

  • Tooie
    Äldre 10 Jun 18:58

    Visar några bilder från våran provfotografering med fotografen så länge.. ;) super nöjd med bilderna och några av dom kommer vi sätta upp på väggen :) riktigt duktig fotograf hitta vi






     
  • Äldre 11 Jun 15:37

    Va skönt Tooie att det bara var matförgiftning så du var fit for fight på stora dagen Skrattande.
    Sen var det jättefina bilder på er, ni ser så lyckliga! 

  • Meliss­a1
    Äldre 13 Jun 23:10

    På lördag är det dags!!!! Hoppas att vädret håller i sig :) Vill minsann inte ha regn!!

  • Marjas­inus
    Äldre 13 Jun 23:29

    Lycka till Melissa1!

    Vi har ännu 16 dagar kvar men shit, det börjar verkligen kännas i magen nu! 

  • Äldre 14 Jun 15:27

    Håller tummarna att ni får fint väder Melissa1.

    Ja här är det 21 dagar kvar och imorgon kl 16.00 ska jag  vara finklädd men inte galaklädd. Ska bli spännande och se vad min tärna har hittat på. 

  • Äldre 16 Jun 10:25

    Då har jag haft min hippa. Tärnan kom hem med en liten fin påse så jag fick ett diadem med två hjärtan som stog rätt upp och tyll i håret. Därefter åkte vi hem till min blivande svägerska där det bjöds på tilltugg och sangria. Sen blev det god mat på strandgatan och bowling innan vi avslutade på Harrys. 

  • Marjas­inus
    Äldre 16 Jun 22:41

    Idag kan man se långtidsprognosen på klart.se för den 29/6 :) 20 grader och 0,3mm regn

    Nu ska vi bara jobba 4 dagar till och sen fira en trevlig midsommar och sen blir det all-in på bröllopet. 

  • JIEB
    Äldre 19 Jun 02:09

    Gifter mig den 20/7 i Linköpings domkyrka så jag hoppar in här i tråden :) Inte långt kvar nu..!

    Inte mycket kvar i planeringen nu förutom att sammanfoga alla pusselbitar!

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013