• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109217 visningar
    694 svar
    694
    109217

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 14 May 18:59

    Varit hos systerdottern och blivit provsminkad och testat håruppsättning. Har fått en inköpslista vad som behövs kompetteras i min sminklåda och sen ska jag permanenta mig innan den 18 juni då vi ska träffas och göra genrep på sminkning och håret.

    Nu har jag också kört iväg sambon till vår chafför för att se vad vi får för bil och om han kan vara med oss medans vi fotas, vigs och väntar på brudskålen.

    Skrev en låång lista som måste göras innan 1 juni. Suck det är nu man skulle vilja ha massa energi och insperation. 

  • Marjas­inus
    Äldre 19 May 20:22

    Igår blev jag kidnappad. Totallurad. Vilka fantastiska vänner man har...

  • Tooie
    Äldre 20 May 10:44

    så kul!! :) vad gjorde ni?

    12 dagar kvar till bröllopet och vi är sjuka här hemma! jippi!! ;) 

  • Marjas­inus
    Äldre 20 May 11:03
    Tooie skrev 2013-05-20 10:44:18 följande:
    så kul!! :) vad gjorde ni?
    Vi åkte ned till min kompis stuga i småland. På vägen stannade vi på en rastplats där de hade med en portastudio som jag fick spela in några låtar på, även improvisera fram en musikvideo.

    Sen stannade vi ytterligare en gång och då fick jag 500 spänn och 10 minuter på mig inne på konsum för att shoppa ingredienser och sen åkte vi vidare till ytterligare en rastplats där jag fick laga lunch till alla.

    Väl nere i stugan så skulle vi spela fotboll men först var vi tvugna att bygga våra egna fotbollsmål. Iom att mina främsta intressen är musik, matlagning, snickra och fotboll så har dom ju täckt in allt.

    Efter det var det badtunna, mat och ganska ordentliga mängder alkohol :)
  • Äldre 20 May 16:31

    Vilken roliga svensexa du har haft! Kul att dom lyckades pricka in allt det du tycker om att göra  Skrattande

  • Tooie
    Äldre 20 May 20:45

    Så härligt! :D kul att läsa!

    min blivnade har svensexa på lördag.. de får nog kul! :) 

  • Vitsip­pa
    Äldre 22 May 20:07

    Min möhippa var i lördags! Bland de roligast dagar jag haft Det ringde på dörren på morgonen när jag åt frukost och utanför stod en utspökad cykel med en påse kläder och ett kuvert med instruktioner. Fick cykla runt och hämta lite mer instruktioner på byn och hamnade tillslut vid en träningslokal där alla vännerna stod. Dagen innehöll linedance med instruktör, spa med hamam, picknick vid sjön, musikinspelning i studio, middag på restaurang och sen avslutades det på Harrys Hade såååå himla roligt och blev alldeles rörd över vad mina vänner ansträngt sig.  För min skull liksom... 
    Nu bara 10 dagar kvar. Man kan liksom se väderprognosen för bröllopsdagen nu. Tjohooo! 

  • Marjas­inus
    Äldre 22 May 22:32
    Vitsippa skrev 2013-05-22 20:07:37 följande:
    Nu bara 10 dagar kvar. Man kan liksom se väderprognosen för bröllopsdagen nu. Tjohooo! 
    Ser dom bra ut? Vädret är vårt största orosmoln tror jag, vi ska ha utomhusvigsel...
  • Vitsip­pa
    Äldre 27 May 16:45
    Marjasinus skrev 2013-05-22 22:32:10 följande:
    Ser dom bra ut? Vädret är vårt största orosmoln tror jag, vi ska ha utomhusvigsel...
    Det växlar väldigt, SMHI verkar inte kunna bestämma sig. Det ser iaf ut att bli uppehåll, än så länge.
  • Marjas­inus
    Äldre 29 May 14:02

    Tråden dog ut lite, är alla inne i värsta bröllopsstressen?

    1 månad kvar för oss, det kändes som en evighet från början men nu börjar det äntligen närma sig.

    Tur i oturen nu i veckan, dottern kom hem ifrån förskolan med löss i håret och så visade det sig att min sambo också hade det. Drygt att behandla och kamma (i flera timmar) men det kunde ju hänt bara nån veckor innan också. Nu hinner vi nog bli av med det innan dagen d.

    Gjorde sista ebay-beställningen för nån vecka sedan. Nu blir det att handla i Sverige så man vet att man hinner få allt i tid. 

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013