• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    111104 visningar
    694 svar
    694
    111104

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 18 Mar 19:37

    PROBLEM!

    Nu ska våran bagare (min systerson) byta jobb och kan då inte hjälpa oss att fixa tårtor och ställning. Vart vänder vi oss nu utan att bli fattiga?
    Har börjat funnderat både på City Gross och Maxi men har dom tårtställningar?

    Man ska ju ändå vara glad att han byter jobb nu och inte en månad innan bröllopetSkrattande 

  • Marjas­inus
    Äldre 19 Mar 14:42

    Jag vet inte hur det hände men räknade igenom vår gästlista och om alla kommer och dessutom har med sig sina barn så blir vi nästan 90 personer. Var tog vårt lilla bröllop vägen?

    Var kanske dum som satte sista svarsdatum så sent som 1 juni. Vi har en hel del osäkra kort som och framförallt känns det osäkert vilka som tar med sina barn och vilka som inte har det (23 barn). Det kan bli 90 pers, men det kan lika gärna bli 70.

  • Tooie
    Äldre 21 Mar 11:57

    Ja men maxi har tårtställningar... De ska tydligen vara duktiga dessutom :)

  • Äldre 21 Mar 19:29

    Känner som du Marjasinus. Vi satte osa datumet till den 31 maj och det är ingen som hör av sig. Alla behöver ju inte osa men det skulle vara skönt om man hade lite koll på det. Just nu är det 17 som tackat ja och hälften var redan självskrivna.
    Sen tycker jag det är jobbigt att inte ens våra familjer säger något. Sambons syster var tillomed här och sa inget.

    Tack då ska jag kolla på maxi. 

  • jannov­ich
    Äldre 23 Mar 12:59

    2 timmar kvar till vigsel. Ett barn sover, ett tittar på bumbibjörnarna. Den blivande mannen fixar lite och jag datar. Ja, alla förbereder sig på olika sätt Skrattande

  • Äldre 23 Mar 13:30
    jannovich skrev 2013-03-23 12:59:07 följande:
    2 timmar kvar till vigsel. Ett barn sover, ett tittar på bumbibjörnarna. Den blivande mannen fixar lite och jag datar. Ja, alla förbereder sig på olika sätt 


    Wow, lycka till nu och njut!!!! Hoppas du vill dela med dig med någon bild sedan =)
  • Äldre 23 Mar 21:10

    Jannovich hoppas ni har en under dag/kväll/natt Glad

  • Heobea
    Äldre 24 Mar 11:08
    jannovich skrev 2013-03-23 12:59:07 följande:
    2 timmar kvar till vigsel. Ett barn sover, ett tittar på bumbibjörnarna. Den blivande mannen fixar lite och jag datar. Ja, alla förbereder sig på olika sätt Skrattande
    Hoppas att dagen varit till stor belåtenhet!
  • amerik­a
    Äldre 24 Mar 11:45

    Hej brudar,

    Oxå Linköpingsbrud, ska inte gifta mig förrän 2014 men behöver tips på frisör!! Hittills vad jag kunnat se i tråden (har kanske missat någon) har det nämnts Studio Leander, Madeleine på Zigges, Jill på the Look samt Hårateljén.

    Jag har inte varit trogen någon frisör de senaste 5 åren så jag vet verkligen ingenting om vem som är duktig eller inte!! Jag ska bara ha en håruppsättning, ingen slöja, utan hårsmycken/blommor. Ingen sminkning heller så det är ju inte hel brudklädsel.

    Ge mig massor med tips, tack snälla snälla snälla!!!! 

  • jannov­ich
    Äldre 25 Mar 12:58

    Dagen var fantastisk, på alla sätt och vis! Lycka till nu alla ni andra som har ert roliga kvar Skrattande Ska se om jag kan lägga in nån bild sen när vi har fått några. 

    amerika: Jag bara måste rekommendera Linda på Hårateljén. Hon gjorde min uppsättning i lördags och jag är så sjukt nöjd över det hela. Kan lägga in bild på det också när bilderna kommer. Mitt kostade 1300 kr, var väl där ca 1,5 timme.  

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013