• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109156 visningar
    694 svar
    694
    109156

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 3 Feb 22:15
    Melissa1 skrev 2013-02-03 13:22:07 följande:
    Vi beställde våra inbjudningskort från kortdesign.se. Är supernöjd! Tyckte att det blev billigare och enklare att göra så. Är inte särskilt pillig av mig och är superdålig på idéer så vi köpte färdiga kort. 34 kort och kuvert med tryck gick på ca 800. Jag är lite av en perfektionist så jag hade nog aldrig blivit nöjd så det hade nog bara blivit dyrare i längden att fixa korten själv. Mycket snabb leverans och supertrevlig kundtjänst. Kommer beställa menykorte och placeringakorten där ifrån med. :) En fråga att ta upp kanske, hur blev det med fikat? Var det några som sågs över en fika sist det kom på tal? :)
    Hoppsan! 800kr för 34 kort? Vi håller på nu att göra egna kort med en mycket enkel design och 70st kort kommer gå på ca 500kr (exklusive porto) och det tyckte jag var mycket pengar. Kanske inte var så farligt ändå =)

    Vi har i veckan träffat vår fotograf för första gången och det känndes jättebra så nu är det också bokat och klart. I övrigt kämpar vi fortfarande med inbjudningslistan, den blir visst aldrig bra hur vi än gör.... Och när ska vi hinna åka till Tyskland för alkoholshopping? Det känns som tiden inte räcker till och ändå är det sju månader kvar. Glad
     
  • Marjas­inus
    Äldre 3 Feb 22:36

    Våra kort går på 500 spänn med porto, bara jag lyckas överlista skrivaren som sagt.....

  • Tooie
    Äldre 4 Feb 08:41

    Då var kläderna hyrda förutom till lilleman det tar vi i maj.. blommorna beställda, även bokat tid för att provsmaka olika tårtkombinationer.... pass fixat också! är nöjd med helgens måsten!

    vi ska bara få klartecken från kyrkan och festlokalen så kan vi skicka ut inbjudningarna :) spännande! sen finns ingen återvändo :) 

  • Äldre 4 Feb 20:31

    Vi reser till Tyskland den 9 maj då 10 maj är en klämfredag. Passar även på att visa sambon UllaredSkrattande.

     

  • MissAd­elaide
    Äldre 8 Feb 17:33

    Måste bara få säga.......... Precis nu kom min diamant med Fedex. Den är så fin så jag ler med hela ansiktet. Rekomenderar vekligen 77diamonds. Helt suverän service !

  • Äldre 12 Feb 22:38
    smulan8118 skrev 2012-09-23 14:33:54 följande:
    Är det någon av er som har erfarenhet av The Look? eller vet något om dem?
    Frisörsalongen alltså. =D
    Boka Jill på the Look
  • Marjas­inus
    Äldre 13 Feb 08:35
    AnnSofieS skrev 2013-02-04 20:31:10 följande:
    Vi reser till Tyskland den 9 maj då 10 maj är en klämfredag. Passar även på att visa sambon UllaredSkrattande.

     
    Hmm, bra idé. Den kopierar jag nog...
  • Yousof­in
    Äldre 13 Feb 09:49

    MissAdelaide får vi se en bild på din diamant, blev så nyfiken....

  • Meliss­a1
    Äldre 14 Feb 16:07

    igår eftermiddag skickades äntligen inbjudningskorten ut till gästerna och redan idag har vi fått gratulationer och redan 3 som osat.  Såå kul! 

    Snart är vi där!!  Hjärta

  • Äldre 14 Feb 17:25

    Marjasinus kopierar du Tyskland eller Ullared? Flört

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013