• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110306 visningar
    694 svar
    694
    110306

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Tooie
    Äldre 29 Jan 17:55

    Fina buketter..... jag funderar på att ha antingen den första eller sista... de tilltalade mig väldigt mycket! :)


  • Tooie
    Äldre 29 Jan 17:57

    Lite insperation för håret :) för min del blir det nog den första... men jag velar fortfarande om jag vill ha uppsatt eller utsläppt hår.... :/ att man aldrig kan bestämma sig.


  • Meliss­a1
    Äldre 31 Jan 10:42

    Hej! Någon som ska är sugen på att åka till bröllopsmässan på elmia i Jönköping? Har två biljetter hemma som inte kommer att användas. Jag fick igår reda på att jag har blivit erbjuden ett nytt jobb och kommer att åka på utbildning i Stockholm över den helgen. Köpte dom för 260:- ni kan få dom för 200:- hojta om någon är intresserad.

  • Tooie
    Äldre 31 Jan 10:55

    Jag är ev intresserad! Vilket datum är det?

  • Meliss­a1
    Äldre 31 Jan 12:19

    det är den 24 feb. :)

    Här är hemsidan för mer info: www.brollopsmassan.se/Jonkoping-2013.aspx 

     

  • Tooie
    Äldre 31 Jan 19:28

    jätte intresserad av biljetterna men väntar svar från min tärna om hon vill gå med mig... kan du vänta tills i morgon?? :)

  • Äldre 31 Jan 19:46

    Jag är också intresserad Glad

  • Meliss­a1
    Äldre 31 Jan 19:58

    Oj då! 
    Kanske kan vi vänta tills Tooie fått svar. Så om hon får ett nej kanske du kan ta dom AnnSofieS.

    Annars får ni göra upp hur vi ska göra :)  

  • Äldre 31 Jan 20:12

    Jag står gärna som nr 2. 

  • Yousof­in
    Äldre 1 Feb 14:47

    Tooie vilka fina inspirationsbilder... Jag har också två biljetter till salu men då till nästa helg 9-10 februari kl 11-17 i Göteborg. Själv ska jag åka imorgon, ska bli så kul.

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013