• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    111178 visningar
    694 svar
    694
    111178

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • ses
    Äldre 26 Jan 11:32

    Hejsan jag kommer in lite sent men är gärna med i den här tråden :) vi ska gifta oss 21september i landeryds kyrka och ha festen i slattefors magasin.

  • Meliss­a1
    Äldre 27 Jan 00:30
    ses skrev 2013-01-26 11:32:24 följande:
    Hejsan jag kommer in lite sent men är gärna med i den här tråden :) vi ska gifta oss 21september i landeryds kyrka och ha festen i slattefors magasin.
    Välkommen!!

    Hur långt har noi kommit i planeringen. :) 
  • Äldre 27 Jan 09:52

    Känns som man har tappat insperationen lite. Varit fullt upp i hela januari men ska nu försöka ta det lugnare och hinna med bröllopet, det är ju mindre än 6 månader kvar Glad.
    Men jag har "bara" 15 inbjudnings kort kvar att göra och tärnklänningen är klar. 
    Sen den 9 maj åker vi och shoppar drycken i Tyskland.

    Kul att läsa om era jakter till eran klänning. 

  • tovema­ja
    Äldre 27 Jan 11:42

    Håller med Ann Sofie, det är lite segt! Dock kommer inbjudningskorten i veckan så då är det igång igen!

  • Heobea
    Äldre 27 Jan 11:54

    Här har vi inbjudningspysselverkstad! Gaaalet vad pappersklipp och så det blir. Gårdagskvällen ägnades åt att klippa ut 5x8cm stora pappersbitar, vika på mitten samt klippa ut kartor och vika i fem små delar. Ojoj. Idag blir det stora provet. Vika ihop inbjudningspapprena som ska sitta på själva korten.

  • Äldre 27 Jan 17:50

    Fick ett ryck nu på eftermiddagen och skulle göra klart inbjudningskorten. Korten var redan klara och skulle bara klistra in text. Fattades tre styckna kort. SUCK! Så jag gav upp och ska fixa dom sista i veckan och sen skriva ut önskelista och lägga i kuverten.

     

  • Tooie
    Äldre 27 Jan 20:20

    Var på bröllopsmässan i sthlm på grand hotell i lördags med min blivande......jag säger bara en sak: FANTASTISKT!!! Så jävla fint!! Vilken lyxkänsla och trevliga människor! och vi hade en heldag bara han och jag, var riktigt romantiskt också. Tog en massa bilder! men jag ångrar att jag inte tog med den stora kameran. Det blev bara skrutiga mobilbilder....... :(



  • Yousof­in
    Äldre 28 Jan 11:35

    Oh vad spännande med bröllopsmässan. Jag och syrran ska till Göteborg i helgen och hoppas på mkt inspiration...

  • Yousof­in
    Äldre 28 Jan 11:46

    Är ni klara med inbjudningarna?

  • Tooie
    Äldre 28 Jan 12:04

    jag blir klar denna vecka har jag bestämt! :)

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013