• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109226 visningar
    694 svar
    694
    109226

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Heobea
    Äldre 16 Jan 20:05
    Marjasinus skrev 2013-01-16 14:14:11 följande:
    Alla inbjudna vuxna namnges, inte barn. Skapar lite problem då vi skickade ut "Spara datumet"-kort till några som nu inte är tillsammans längre. Vet inte om jag ska bjuda dom var för sig nu eller om inbjudan till min svågers ex gällde under förutsättningen att de var tillsammans. Troligast det senare.
    Åh så knepigt. Jag hade nog, om det vore jag som var svågerns ex, tolkat det som att det var en inbjudan som gällde dem som par OM vi nu inte hade haft en närmre relation. Då hade jag nog tolkat det som att det var till oss båda oavsett om vi är par eller ej.

    Här förökar sig våra vänner ordentligt. Hehe, det har blivit tre nya respektive och fem bebisar till. Gaaaaaaaaaaaalet! Nu får de snart sluta. hehe! Pinsamaste insikten gjorde min sambo igår. En av hans vänner har haft sällskap i snart 1år. Hur han missat det vet jag inte. Tur att jag inte fixat klart inbjudningarna än utan att det bara finns ett dokument som ska skrivas ut. Får helt enkelt lägga till ett namn till.......
  • Meliss­a1
    Äldre 22 Jan 23:25

    Idag har jag varit och provat en massa brudklänningar och är superglad. Ska berätta mer om detta vid ett annat tillfälle men kan iallafall rekommendera partyworld och bröllopshuset. Har bara positiv respons där ifrån även om jag lyckats pricka in tiden för balklänningsköp och en massa tjejer som ska prova och med småstressad personal. Kan kanske ha hittat min klänning med men ska gå och prova den igen och det är på bröllopshuset. 

    Ska skriva mer om det när jag har med tid ville bara skriva av mig lite.

    Hoppas det är bra med er alla.  

  • Tooie
    Äldre 23 Jan 08:50

    Åh vad härligt! Ja de är jätte duktiga och trevligs på bröllopshuset... Man blir väldigt bra bemött där... :)

  • Burre
    Äldre 23 Jan 11:43

    Vill bara dela med mig av våran "första dans" låt, vi är inget par som kör en vals utan mer en tryckare med lite piruetter osv;) jag älskar


  • Vitsip­pa
    Äldre 24 Jan 19:23

    Nu har det hänt lite grejer här Glad Klänning är beställd ( var i alla butiker som finns men köpte från Festyran till slut), vi har bokat maten, frisör och skickat inbjudningarna. Sminkning ska en av mina tärnor fixa och en kompis som är fotograf ska fota. Nu är det verkligen på riktigt! Skrattande

  • Meliss­a1
    Äldre 24 Jan 20:12

    Idag hittade jag min bröllopsklänning och jag går som på moln. Den är helt underbar och helt annorlunda mot vad jag trodde att det skulle bli för någon. Kommer kanske att posta en bild på den men vill inte riskera att någon som känner mig ser sen så får se. Men jag köpte den på bröllopshuset i stan och kan bara ge dom en massa plus! Fick så bra hjälp och service. Rekommenderas starkt!!

  • Tooie
    Äldre 25 Jan 17:33

    bröllopsresa bokad! Det blir till rom! hotelmellini.com/default.aspx
    längtar!! vi gifter oss den 1:a juni och åker till rom den 3:e juni och stannar 4 dagar... fantastiskt ska det bli!! :)
    vart ska ni andra åka?? :) 

  • tovema­ja
    Äldre 25 Jan 18:03

    så kul! Jag åker till Rom i Februari, v.8... dock ingen bröllopsresa. Är tredje gången på tre år jag åker dit. Najs stad! Bröllopsresan för oss går till Barbados i December. I Juli står bröllopet...

  • Tooie
    Äldre 25 Jan 18:52

    så härligt!! :) då kanske du kan tipsa om bra restauranger och annat trevligt?! ;)

  • Yousof­in
    Äldre 25 Jan 20:04

    Vad spännande att du hittat din klänning Melissa1. Tänker ni något på själva modellen på klänningen att den ska passa er kroppsbyggnad?? Var på bröllopshuset förra helgen och hon som hjälpte mig gav mig många bra tips men kan inte sluta tänka på dom där tipsen så det blir så svårt och lite tråkigt för jag ratar klänningar jag egentligen gillar men tänker... hon sa ju si och hon sa ju så, om ni förstår vad jag menar :)

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013