• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110698 visningar
    694 svar
    694
    110698

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Äldre 2 Dec 19:48
    Tooie skrev 2012-12-02 18:31:16 följande:
    jag är nog trög...men hur laddar man upp bilder på denna sida egentligen?? ;P
    Där vi skriver våra kommentarer så står det posta inlägget, under där så står det ladda upp bild.
    Tryck där och sen är det bara att väja bilder. 

    Jag och sambon tänkte åka till Jönköping den 24 /2 på bröllopsmässa.  
  • Tooie
    Äldre 2 Dec 20:50

    Har prövat flera gånger men det går inte.... Både från ipaden, iphonen och från datorn men det går liksom inte ens klicka på rutan...:/

  • Meliss­a1
    Äldre 2 Dec 22:50
    AnnSofieS skrev 2012-12-02 19:48:12 följande:
    Där vi skriver våra kommentarer så står det posta inlägget, under där så står det ladda upp bild.
    Tryck där och sen är det bara att väja bilder. 

    Jag och sambon tänkte åka till Jönköping den 24 /2 på bröllopsmässa.  
    vi ska med till jönköping :)
  • Äldre 3 Dec 15:51
    AnnSofieS skrev 2012-12-02 14:36:13 följande:
    I helgen blev inbjudningskoretn halv färdiga. Nu ska texten skrivas och klistras in. 


     
    Jättefint!
  • Äldre 3 Dec 20:45

    Tack!
    Kul att min ide funkade och gillar också att det blev billiga inbjudningskort =) 

  • Tooie
    Äldre 4 Dec 17:29

    Hjälp vad ska ni ha för musik när ni går in i kyrkan?? :P

  • Äldre 4 Dec 17:33
    Tooie skrev 2012-12-04 17:29:02 följande:
    Hjälp vad ska ni ha för musik när ni går in i kyrkan?? :P
    Vi har samma problem.... Eller jag har lagt fram flera förslag men de faller inte sambon i smaken =)
  • Tooie
    Äldre 4 Dec 18:24

    En sak är säker jag vill nog inte ha orgel, utan ett vanligt fint piano. Jag tycker.. Here comes the bride är fin och klassisk! Canon in D major, for the beauty of the eart, Och en kompis ska sjunga på bröllopet.. Men det finns så många fina låtar. En sån om oss med Peter Jöback är väldigt fin tycker jag... Men får se. Ska presentera dessa låtar för min sambo ikväll får se vad han tycker :D

  • Äldre 4 Dec 19:01

    Denna är fin men den gick inte hem hos sambon, kanske nått för er?:

    ">



    Jag tror vi vill ha orgel när vi går in för vi ska ha piano när vi går ut. Orgel är lite mäktigt också tycker jag.

    Till utgång ska vi ha denna, vi har en kompis som är grym på piano som jag hoppas vill spela, tror inta kantorn fixar den =)  :

    ">

  • Tooie
    Äldre 4 Dec 19:32

    Jätte fina låtar! Ja orgel är mäktigt.. Men jag är nog mer för det mjuka och fina på själva vigseln.. På festen blir det dock en massa svängig rocka Billy och rockklassiker :D

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013