• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109174 visningar
    694 svar
    694
    109174

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • fru S 12
    Äldre 29 Nov 21:26
    Heobea skrev 2012-11-27 21:42:06 följande:
    Jag har, efter tusen timmars letande efter den perfekta klänningen som inte finns, bestämt mig för att sy min egna. Har hittat ett mönster som är nästintill identiskt med hur jag vill ha min klänning. Så nu jäklar! Har beställt ett mönster och provbitar av brudsatin så nu får vi se. Hehe!

     


    Det var modigt av dig, själv kan man knapp trä tråden på nålen, så här blir det till att köpas ;)

  • Heobea
    Äldre 30 Nov 14:46
    fru S 12 skrev 2012-11-29 21:26:09 följande:

     


    Det var modigt av dig, själv kan man knapp trä tråden på nålen, så här blir det till att köpas ;)


    Jag syr ganska mycket så jag är inte så rädd egentligen, mer än att jag ska sabba tyget. Får göra det i lugn och ro. Hoppas mönstret kommer hem snart så jag kan provsy i ett annat tyg innan. Mest nervig över det där med foder etc. som ska till. Men vad sjutton, det borde ju lösa sig. Kan man sy bebiskläder i strl44 borde ju en klänning för en vuxen kvinna inte vara några problem.....
    fru S 12 skrev 2012-11-29 21:22:24 följande:

    ok! jag e rädd att folk går å ändrar för mkt i musiken om man inte har ngn "ansvarig" men d e kanske bara så jag tänker om mina gäster, haha :)


     


     


     


    Bara att låsa datorn så att bara behöriga kommer in och låta spotify fade:a över låtarna i varandra.
  • jannov­ich
    Äldre 30 Nov 21:36
    fru S 12 skrev 2012-11-29 21:22:24 följande:

    ok! jag e rädd att folk går å ändrar för mkt i musiken om man inte har ngn "ansvarig" men d e kanske bara så jag tänker om mina gäster, haha :)


     


     


     


    Lås datorn och ta ett lösenord som bara du kan Flört
  • Meliss­a1
    Äldre 30 Nov 23:56

    Så ska vi göra. Låna högtalare och ha en dator med spotify på.

  • Tooie
    Äldre 2 Dec 07:54

    Knåpar med bröllopsinbjudningarna... Tror vi har kommit fram till en helt ok text. Förresten jag är sjuk igen!! :( För en månad sen var jag sjuk i två veckor sen var lilleman sjuk i magsjuka.. Sen blev min sambo sjuk och nu är jag sjuk igen..... Så trött jag blir! :( En ljuspunkt är att vi bokade bröllopsmässan på Grand hotell igår.. 26:e januari ska älskling och jag dit! Mysigt!

  • lordoz
    Äldre 2 Dec 14:22
    Tooie skrev 2012-12-02 07:54:47 följande:
    Knåpar med bröllopsinbjudningarna... Tror vi har kommit fram till en helt ok text. Förresten jag är sjuk igen!! :( För en månad sen var jag sjuk i två veckor sen var lilleman sjuk i magsjuka.. Sen blev min sambo sjuk och nu är jag sjuk igen..... Så trött jag blir! :( En ljuspunkt är att vi bokade bröllopsmässan på Grand hotell igår.. 26:e januari ska älskling och jag dit! Mysigt!
    Stackare! Hoppas att ni kryar på er! Här är det samma sak... Sambon började med förkylning, jag fick den och så var vi och jobbade ett par veckor och nu har jag ont i halsen och snuva igen... Sååå tröttsamt!!!

    Jag och sambon ska också på bröllopsmässa, har bokat hotell i alla fall... Dock funderar jag... Den helgen är det ju bröllopsmässa både i Nacka Strand och på Grand hotell, vilken är bäst? Ska man gå på båda???
  • Äldre 2 Dec 14:36

    I helgen blev inbjudningskoretn halv färdiga. Nu ska texten skrivas och klistras in. 



     
  • Cecili­aX
    Äldre 2 Dec 16:42
    AnnSofieS skrev 2012-12-02 14:36:13 följande:
    I helgen blev inbjudningskoretn halv färdiga. Nu ska texten skrivas och klistras in. 
    Jättefint!
  • Tooie
    Äldre 2 Dec 17:00

    Ja usch jag har nog aldrig varit så mycket sjuk som detta år :/ många verkar bli det när man har små barn dessutom.... Det går väl över snart och förhoppningsvis håller det inte i dig i två veckor som förra gången :S Vi åker till Sthlm över dagen bara men hotell lät ju väldigt mysigt dock :P Den i Nacka strand kanske är lite större? Kan ju vara roligt förstås men vi nöjer oss nog med en.. Kan nog bli för mycket av det goda annars :P Men om ni ska sova över kan det ju vara kul att gå på båda :)

  • Tooie
    Äldre 2 Dec 18:31

    jag är nog trög...men hur laddar man upp bilder på denna sida egentligen?? ;P

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013