• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109171 visningar
    694 svar
    694
    109171

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Meliss­a1
    Äldre 16 Oct 23:14

    Varför inte! Här hemma har vår motivation stendött! Skulle vara kul att höra hur andra lagt upp sin planering.

  • Heobea
    Äldre 17 Oct 06:18

    Ja det vore trevligt!  Här är också planering, idéer och så dött.
    Inte i min bästa fas just nu. Trött, inser mer och mer hur jag inte trivs med mitt jobb, en envis hand som aldrig vill läka efter operationen i våras. Men en träff kanska kan pigga upp!

  • myzaan­4
    Äldre 17 Oct 07:36

    Jättegärna en träff!!! Vore superkul!!! Utbyta lite mer idéer å få inspiration!! :)

  • msjenn­ie
    Äldre 17 Oct 10:18

    Vad kul att så många är sugna på en träff!
    Mindre kul att vi är så många som har fastnat eller tappat motivationen just nu, men det är väl så det är i bröllopsplaneringen - att det kommer och går.

    När passar det bäst för er att ses?
    Själv är jag mammaledig så jag kan ses både dagar och kvällar men jag gissar på att de flesta arbetar och då kanske helger passar bäst? 


  • Marjas­inus
    Äldre 17 Oct 11:05

    Vi jobbar båda, så kvällar och helger är väl det som funkar bäst för oss. Finns det fler barn i gänget (vår är 16 månader) som kan underhålla varandra eller borde vi skaffa barnvakt?

  • msjenn­ie
    Äldre 17 Oct 11:24

    Vår är 6 månader och kommer nog få haka på tänker jag.
    Frågan är bara var vi ska ses och få rum allihop :S

    Vill även passa på att dela med mig av en promenadutmaning för er som är intresserade:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-86/m4235200.html 


  • Tooie
    Äldre 17 Oct 16:12

    Min lille pojke är 8 månader så han får följa med i sånt fall :) hur många är vi?? 6 stycken? Eller är det fler som vill haka på?

  • Äldre 17 Oct 17:31

    Jag vill jag vill jag vill!!!!!! =)

    Min sambo vill inte heller hör mer. Eller han har inte ens börjat fundert på bröllopet och jag är snart klar =) 
    Nån söndags fika kanske? 

  • msjenn­ie
    Äldre 17 Oct 18:51

    Funderar på om det är bäst att sätta dag så att vi vet exakt hur många vi blir då?

    Ska vi säga söndagsfika den 28:e klockan 15:00?
    Barn och respektive är välkomna om de vill.

    Vilka kan och vill? 


  • Cecili­aX
    Äldre 17 Oct 20:24

    Kul med en träff!

    msjennie, vill men vet inte än om jag kan, kan jag återkomma lite närmare?

    Mina stora har haft studiedag idag så vi pysslade lite med trolldeg, provade på att göra placeringskortshållare men upptäckte att mitt minsta pepparkakshjärta är nog i största laget och ståltråden som jag hade hemma är nog lite väl grov. Var svårt att trycka till den lite grann i botten.
    Försöket blev inte helt lyckat, liknar lutande tornet i pisa Förvånad
    Men skam den som ger sig, det är ju snart höstlov och då får jag väl se till att införskaffa lite bättre grejer Skrattande

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013