• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110060 visningar
    694 svar
    694
    110060

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Tooie
    Äldre 23 Sep 08:22

    Brännpunkt har ett guldpaket... 2400:- för make up och hår. Man får även tilltugg och dryck under tiden. Priserna ligger rätt högt tyvärr :( om du inte säger att du bara ska ha en håruppsättning och inte nämner bröllop då blir det billigare ;) haha

  • smulan­8118
    Äldre 23 Sep 14:33

    Är det någon av er som har erfarenhet av The Look? eller vet något om dem?
    Frisörsalongen alltså. =D 

  • Meliss­a1
    Äldre 23 Sep 16:37

    Jag har planerat att få min make up av make up store och så ska min M2bs farmor stå för brudklädseln hos frisören. Hon ville inte ge sig. Det var en gåva från henne. Det var bara att tacka så mycket och strycka en punkt på budgetlistan. Mina blivande svärföräldrar har valt att ge oss vår bröllopstårta i en gåva också. Så himlans söta.

  • Äldre 23 Sep 20:01

    Nu har våra Save the date-kort kommit! Är otroligt nöjd!  Sambons brors flickvän har gjort allt det grafiska och en vän till familjen hjälpte till med tryck( jobbar på tryckeri). De är på lite tjockare papper typ som visitkort men ca 15x7cm. ska försöka lägga in en bild men tekniken vill inte. 
    Nu känns allt mycket verkligare! 

  • Äldre 23 Sep 20:08

    Här kommer bilden!


  • Meliss­a1
    Äldre 23 Sep 20:43

    Jättefina!

  • Stike
    Äldre 24 Sep 01:37

    Jag gifter mig snart så tillhör inte 2013 men jag ska bli sminkad på face i stan det kostar 650 kr, jag valde festmakeup, det fick jag själv bestämma trots att de vet att jag ska gifta mig. Men då ingår ju inte provtid som det gör med brudmakeup oftast, där ingår i brudmakeupen även att de plockar ögonbrynen. Tror det är runt 1300 för det paketet. Sen har ju makeup store billigt för 500 kr så får man välja produkter för det också!

  • Elin86
    Äldre 24 Sep 06:01
    Tooie skrev 2012-09-22 16:58:49 följande:
    Jag har varit inne en sväng på party world .. Har inte prövat än eftersom jag ska gå ner i vikt först.. Men hon jag prata med var riktigt trevlig och duktig så rekommenderar party world varmt. Dock vet jag inget om just det märket.. Men de hade massor olika märken.. Och även kataloger som man kan beställa hem ifrån.
    Jag har köpt min på Party World och kan verkligen rekommenderad dem, snälla och väldigt hjälpsamma. Ska tillbaka i veckan och få klänningen sydd så den sitter som en smäck ;)  Vet heller inget om märkena men var inne och skulle bara se och känna lite, sen stod jag helt plötsligt i DEN sen var det kört :)
  • Burre
    Äldre 24 Sep 13:14

    Vad skönt att höra att dom är bra på Party World =) Måste verkligen åka dit snaaaaart, blir tokig här hemma ;)

    Smulan8118 jag kommer ju från Norrköping men jag har bokat Johanna Djerf! FANTASTISK människa
    hon har en blogg så gå gärna in o kika, www.johannadjerf.spotlife.se det är en gamal barndomskompis, hon tar 1500kr och då ingår det provmake up och lösögonfransar! Rekommenderar henne varmt!

    lurigmumin sjukt snygga kort! Vi ska ge våra föräldrar typ sånt på julafton :) De blir en extra julklapp till dom! De vet nämligen inte om att vi är i fullgång med planeringen ;)

  • Hockey­tjejen
    Äldre 24 Sep 14:37
    burre: tänkte göra det någon dag, ska se om jag kan få med mig min mamma heller syster så någon kan se efter min dotter! 

    make- up och frisör är nu bokade Glad i veckan ska vi åka ch kolla på en lokal smat åka ut och kolla på sörby herrgård och se vad min m2b fastnar för Glad
Svar på tråden linköpingsbrudar 2013