• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    109118 visningar
    694 svar
    694
    109118

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • Meliss­a1
    Äldre 18 Sep 20:37
    #91

    Oj WOW!

    Nu har jag en massa trevlig att gå igenom. TAck Heobea! 
    Hoppas städningen går bra! :)  

  • Marjas­inus
    Äldre 19 Sep 12:13
    #92

    Min sambo har myror i hela kroppen. Hennes ring ligger på posten. Beställningen i mitt namn så hon måste vänta tills jag slutar jobbet innan den kan hämtas.... Ska nog jobba över idag!

  • Meliss­a1
    Äldre 19 Sep 15:25
    #93

    Haha! 

    Hoppas den är precis som hon vill ha den och att den passar som den ska! :)
     

  • Kriun
    Äldre 19 Sep 17:48
    #94

    Jag och min sambo har tänkt gifta oss nästa år.
    Dock ett litet enkelt bröllop, mest troligt på vår 10 års dag i augusti.
    Vi funderar på hur vi vill ha det och det vi vet nu är att vi vill gifta oss :)

    Kul ska det bli och det känns spännande att tänka mer seriöst på detta.
    Vi blir då 32 och 28 år gamla, har inga barn (men vem vet då), bor i Linköping.

  • Heobea
    Äldre 19 Sep 22:50
    #95
     Melisssa:  Hahaha, städningen. Njaaa, jag gav upp när jag kom till sovrummet..... Men det blev attans fint i tyg- och garnhyllan. Det viktigaste måste ju städas först......

    Marjasinus:  hade det varit jag hade jag snott ditt leg och gått dit och hämta den. Vad blev det för ring??
    Jag kan säga att min förlovningsring kom på posten fick jag gå runt och vänta från kl11 till 20 innan sambon kom hem och den kunde åka på. Herreguuuud trodde jag skulle spricka.

    Kriun: Välkommen hit! Kul med fler som ska gifta sig.

    Myzzan:  håller med, alldeles för många sidor med klänningarna på.
  • Äldre 20 Sep 18:31
    #96

    Pratade med mamma idag och hon sa att det skulle vara en bröllopsmässa i helgen. Nån som vet mer om det? Skulle tydligen stå en annons i corren idag.

  • Hockey­tjejen
    Äldre 21 Sep 15:32
    #97

    gud det känns som att det står stil här!
    var i veckan och provade brudklänningar och hittade ingen som kändes som "detta är den klänning" , hittade ingen modell som jag kännde mig snygg i Rynkar på näsan provade säkert varända klänning i butiken och jag hade planer att gå till dom två andra ställena här i norrköping men blev för deppig så jag gick hem istället och myste med min underbara dotter i stället!

    hittar ju så många snygga modeller på internet som man fastnar för men sen när man provade dom modellerna så kände man sig bara ful....provade allt ifrån enkla och stil rena  till stora och mycket utsmyckade! 
    så nu sitetr jag här och känner att varför fortsätta leta...Gråter 

    behövde bara skriva av mig lite.... 

  • Burre
    Äldre 22 Sep 14:52
    #98

    Make up nu bokad :) sen är lokalen spikad spikad! Kommer bli kanon, finns kök, ljudanläggning, toaletter och dessutom en dansbana där man kan ha band! och allt för 400kr/dagen!  Hockeytjejen, har varit i alla butiker i norrköping, men blev rekommenderad att åka till Linköping! :D

    Någon av er som ska köpa klänningen från Party World? Vill nämligen ha en klänning av märket white on, och de ska tydligen finnas där?!

  • Tooie
    Äldre 22 Sep 16:58
    #99

    Jag har varit inne en sväng på party world .. Har inte prövat än eftersom jag ska gå ner i vikt först.. Men hon jag prata med var riktigt trevlig och duktig så rekommenderar party world varmt. Dock vet jag inget om just det märket.. Men de hade massor olika märken.. Och även kataloger som man kan beställa hem ifrån.

  • smulan­8118
    Äldre 22 Sep 23:13

    Burre, var har du bokat make up? Jag var inne i stan i dag och skulle boka frisör o make up. Men jag tyckte allt var så dyrt! Dessutom vill jag gärna ha allt på samma ställe, någon som har tips?

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013