• Fjonke­n82
    Äldre 30 Jul 21:43
    4243 visningar
    5 svar
    5
    4243

    Hjälp med lokal Lund/Malmö

    Hej!!
    Jag tänkte fråga om det är någon som vet någon fin mysig lokal gärna i närheten av Lund/malmö där man kan ha sin bröllopsfest och får ta med sig egen dryck. Vi blir ca 90 gäster.

    Jätte tacksam för hjälp
     

  • Svar på tråden Hjälp med lokal Lund/Malmö
  • Ellis
    Äldre 1 Aug 06:45
    #1

    Vi ska vara i Druidordens lokal i Malmö där vi tar med egen alkohol och mat. Där finns även catering annars. Dock vet jag inte antalet gäster som max får plats. Vi blir 50-60 pers.

  • Pillan
    Äldre 1 Aug 08:15
    #2

    Hemvärnsgprden i Lund finns ju, ganska neutral lokal men man kan nog dekorera så att det blir fint men den är klart inget speciellt så. Vi tänkte med gifta oss i dessa trakter först och då pratade min mamma om alnarp, hon sa att man kunde hyra lokal där utan mat även om det interiör helt solklart att det är så när man läser på hemsidan... Men vågar i te säga säkert. Det slutade med Råå för oss eftersom min sambo är från de trakterna.

  • Pillan
    Äldre 1 Aug 08:27
    #3

    Rönneholmsgården och spegelsalen på hipp har jag läst på en gammal tråd att man kan hyra bara lokal. Men det vaar några år sedan så det kan ju ha öndrats men tips att kolla upp. Rönnehol svärden ser fin ut utifrån i alla fall...

  • reina
    Äldre 27 Aug 23:19
    #4

    Axelgård utanför Lund mot Vallkärra är superfin! Rymmer 100 pers. Annars finns "Logen i Lund" också, ligger vid Sony Ericsson, rätt nära motorvägen tyvärr, men schysst lokal med scen för liveband om man ska ha det sen.

Svar på tråden Hjälp med lokal Lund/Malmö