• Äldre 23 Jul 22:12
    19575 visningar
    111 svar
    111
    19575

    December brudar :)

    I vackra december sker de jag drömt om som liten flicka :) Jag ska äntligen få gifta mig med en helt underbar man :) Lycklig ända in i själen för detta! Den 31/12 2012 kl:15.00 säger vi ja till varandra och blir man och hustru :) herr och fru Saarinen :) Är vi fler lyckliga människor som säger ja till varandra i vackra december?

  • Svar på tråden December brudar :)
  • vinter­frost
    Äldre 23 Jul 22:13
    #1

    Här är en till! 8/12 kl 15 ringer klockorna för oss!

  • decemb­erbrud 12
    Äldre 23 Jul 22:14
    #2

    Hej Linda! Här kommer en till :) 29/12 kommer bli vår dag! Just nu inväntar jag att min blivandes hektiska träningsperiod (sommaren) ska ta slut så han kan börja tänka på lite annat :) som jag! he he.. hur mår du?

  • Äldre 23 Jul 22:15
    #3

    Åh vad härligt :) lite kul att man väljer vinter bröllop :)

  • Äldre 23 Jul 22:16
    #4

    Jag mår toppen mycket måsten och stressad!!?? Över allt redan.. Undrar hur detta slutar :)

  • decemb­erbrud 12
    Äldre 23 Jul 22:54
    #5
    Linda1983 skrev 2012-07-23 22:16:49 följande:
    Jag mår toppen mycket måsten och stressad!!?? Över allt redan.. Undrar hur detta slutar :)
    Förstår dig! Samma här! I mitt huvud rullar en massa tankar men sambon tycker det är såå länge kvar och vill inte knappt börja planera eller boka saker! :) Så är det kan jag tänka mig!
  • Äldre 24 Jul 11:33
    #6

    Nej min sambo är lika.. Men de e ju faktiskt långt kvar vännen säger han.. Det ordnar sig.. Bara de att de ordnar sig inte av sig självt.. Och vi gifter oss på nyårsafton och det är ju en speciell dag i sig endå. Så det blir extra mycket för bokande och för kollande på lokaler mat med mera..

  • amelia­n
    Äldre 25 Jul 08:20
    #7

    21/12 kl 15:00 är det dags för oss. Planeringen är i full gång just nu. Jag har som tur är en sambo som förstår att tiden går väldigt snabbt.

  • lyckli­g01
    Äldre 25 Jul 21:49
    #8

    Jag gifter mig också i december , den första :) Gud vad jag längtar!


  • Äldre 26 Jul 08:31
    #9

    Nervös!! Idag ska jag och prova klänningar med mina tärnor! Undrar varför känslan är nervös?! Men de kanske är för att de börjar bli verklighet av det här! Har ni hittat era klänningar?? Vad har ni redan fixat? :)

  • Äldre 26 Jul 18:39
    #10

    Har provat och bestämt mig för en väldigt vacker romantica men ett stänk av svart :) Ska hyra min vackra vackra klänning :)

Svar på tråden December brudar :)