• Äldre 22 Jul 21:12
    4399 visningar
    11 svar
    11
    4399

    Augusti 2013

    Hej alla brudar och brudgummar som ska slå till att gifta sig under augusti 2013,
    vad sägs om att följas åt på vägen,
    visserligen mer än året kvar, men ni som vet datuom och sådär..

    Vi gifter oss 3 augusti.  

  • Svar på tråden Augusti 2013
  • Eleya
    Äldre 1 Aug 11:41
    #1

    Vi gifter oss 24 augusti 2013..de bestämde vi igår. ^^
    De ska bli spännande att planera!


    *Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
  • sophie­bus
    Äldre 1 Aug 15:20
    #2

    vi gifter oss oxå den 3 aug =)
    vi har hunnit boka kyrka å lokal.
    igår köpte jag dom första bröllops dekorationen oxå, känns bra att sprida ut de lite så alt inte kommer dom sista månaderna =)
     

  • Viirre­L
    Äldre 3 Aug 22:45
    #3

    3 augusti här med :) ska boka kyrka nästa vecka då jag missade telefontiden idag.. :)

  • Äldre 3 Aug 22:50
    #4

    sophiebus: Kul! vi har nu även bokat fotograf och budar bröllopsdekorationer på tradera så det blir lite här o där, idag är det år kvar. 

    det kommer gå fort tror jag =)

    ViirreL: Härligt!

     Båda: vart i sverige(?) befinner ni er?


  • Viirre­L
    Äldre 3 Aug 22:54
    #5

    Falun men kommer gifta oss i Söderbärke :)

  • sophie­bus
    Äldre 5 Aug 10:46
    #6

    jag kommer från västerås =)

     

  • August­i13
    Äldre 21 Aug 20:37
    #7

    10:e augusti här :) Kul att kunna följas åt och ge varandra goda råd!
    Vi har bokat kyrka och lokal, så det som ska prioriteras för oss framöver är att skicka ut Save the dates under hösten. Är detta något ni tänker göra? Jag vill göra det så enkelt som möjligt, men undvika mail etc. Vi ska bjuda 100 gäster, så det känns inte så kul att skriva för hand heller.. Hmm.. ;)

  • Äldre 21 Aug 20:56
    #8
    www.brollopstorget.se/Forum-1-86/m4206111.html

    KUL!

    kom till tråden här ovan, där ä vi många som följs åt =) 
  • Äldre 21 Oct 14:07
    #9

    Hej alla!


    En till med datum 3 aug :) Å va jag är glad att jag hittade er o denna tråd...känns ju alltid skönt att kunna få o ge tips inför den här stora dagen som komma skall.... Det är ju en del o tänka på ;) o helst skulle jag vilja typ bestämma allt NU men det är ju ett tag kvar...hur långt har ni kommit i eran planering? Dag o kyrka är bokat o en lokal o en gästlista är klar så man vet hur många man kommer att bjuda.....

  • Äldre 22 Oct 21:04
    #10
    tillastinkan skrev 2012-10-21 14:07:19 följande:

    Hej alla!


    En till med datum 3 aug :) Å va jag är glad att jag hittade er o denna tråd...känns ju alltid skönt att kunna få o ge tips inför den här stora dagen som komma skall.... Det är ju en del o tänka på ;) o helst skulle jag vilja typ bestämma allt NU men det är ju ett tag kvar...hur långt har ni kommit i eran planering? Dag o kyrka är bokat o en lokal o en gästlista är klar så man vet hur många man kommer att bjuda.....


    hej!
    kolla gärna länken i inläggen ovanför, där är lite mer människor aktiva..

    Men jag kan ju berätta vart vi kommit i planeringen,
    kyrka och festlokal är bokade.
    save the date utskickade och därmed är gästlistan också klar. efter många om och men.
     vi har bestämt min kläning jag har tittat ut min ring, vi har bestämt att smabon ska sy upp sin kostym, toastmasters, tärnor och brudnäbbar är klara.
    vi har vitt och rosa som temafärg med inslag av svart och turkos.
    vi har börjat pyssla med servettringar och placerigskort, jag hittar hela tiden nya saker att pyssla med och min sambo, blir lätt trött :D

    sen kommer jag inte ihåg mer :)
    men de ju som sagt en hel graviditet kvar så de löser sig nog!
     
  • Aleksa­ndra
    Äldre 23 Oct 15:24
    #11

    Heej :)

    Vi gifter oss också 3 aug :) Ser verkligen framemot det och det känns som en evig het men kommer säkert gå hur fort som helst :)

    Vårt färgtema är Turkos/Svart och Vitt :)

    Vihar bokat kyrka och lokal, fast vi har allt på samma ställe. Där vi har bokat lokal, där kommer de fixa vår meny, stå för tårtan, göra inbjudningskort, meny- och vigselprogram. Dekorera hela lokalen. Såå det känns som skönt och slippa göra allt det själv.
    Vi kommer såklart träffas och diskutera om hur vi vill ha det :)

    Jag har hittat min klänning men ska ändå prova klänningr imorgon mest för att se ifall jag harändrat mig och dessutom kan det vara kanska roligt och prova lite olika :)

    jag bor i Halmstad, någon som bor i närheten? :)

     

Svar på tråden Augusti 2013