• SkåneA­ngel
    Äldre 29 Jun 09:52
    4422 visningar
    25 svar
    25
    4422

    Hjälp med färger!!

    Hej! Jag och min sambo gifter oss nästa år och jag har börjat med planeringen nu. Men har ett stort problem! Vet inte Vilks färger jag ska ha som tema! Jag kan inte ha lila,grönt eller mörkbrunt då det redan har användts av familjen/släkten! Snälla hjälp mej med lite färgförslag.. Är verkligen kluven! //Emma

  • Svar på tråden Hjälp med färger!!
  • Jeanee­ttes
    Äldre 29 Jun 10:03
    #1

    Har du inga favorit färger? eller vad säger din magkänsla?

  • Tokig
    Äldre 29 Jun 10:19
    #2

    Finns ju massor av bloggar som har temafäger t ex http://www.onewed.com/blog/tagged/wedding+colors

  • Tokig
    Äldre 29 Jun 10:20
    #3
  • Tokig
    Äldre 29 Jun 10:21
    #4
  • aniara
    Äldre 29 Jun 10:44
    #5

    Turkos! Gult, blått eller blågult? Annars kan ni ju ha flera färger i kombination, det är vanligare än att bara ha en temafärg.

  • sajent­hi
    Äldre 29 Jun 11:13
    #6

    Vi har vintagetema och jag har valt dessa varma färger även då vi gifter oss i december. Som en mjuk kontrast mot det som är så kallt..


     

  • jakoth­er
    Äldre 29 Jun 11:45
    #7

    Vi har vitt och marinblå/mörkblå! =)


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Äldre 29 Jun 11:46
    #8

    Vi ska ha mörkrött och vit, med en stänk av ljusblått (klänningen har ljusblåa detaljer). Sen för lite lyster kommer även guld och silver att skymta i textfärg och dekorationer.

  • SkåneA­ngel
    Äldre 29 Jun 13:20
    #9

    Sajenthi! Vart har du hittat så msn kSn kolla på färgerna så? Det hade ju hjälpt en hel del att se det så istället! Tack för alla tipsen vämner:) det har verkligen hjälpt:)

  • Äldre 29 Jun 13:20
    #10

    vi har royal blue och baby rosa. Sen kommer även silver och vitt in rent naturligt.

Svar på tråden Hjälp med färger!!