• Jeanee­ttes
    Äldre 29 Jun 07:19
    2051 visningar
    4 svar
    4
    2051

    Finns det någon mer som gifter sig 27/7? Eller på en vardag?

    Hej!


    Vi kommer giffta oss den 27/7 på en fredag skulle vara roligt och höra om fler gör det? eller om någon annan gifter sig på en dag som inte är på en lördag?

  • Svar på tråden Finns det någon mer som gifter sig 27/7? Eller på en vardag?
  • Petera­lltid
    Äldre 29 Jun 07:25
    #1

    Att gifta sig på en fredag går väl lika bra, så länge du ser till att gästerna har möjlighet att komma till bröllopet - antingen genom att ha det efter arbetstid eller tidigare om du vet att dina gäster är lediga. Så länge det är fixat skulle jag inte oroa mig.

  • Pertin­ax
    Äldre 29 Jun 07:54
    #2

    Vi gifter oss 15/8, en onsdag. Lite udda, jag vet. Men datumet var viktigt för oss. Skickade ut inbjudan redan i februari så att alla hade god tid på sig att anpassa semestrar osv.

  • Jeanee­ttes
    Äldre 29 Jun 08:13
    #3
    Pertinax skrev 2012-06-29 07:54:50 följande:
    Vi gifter oss 15/8, en onsdag. Lite udda, jag vet. Men datumet var viktigt för oss. Skickade ut inbjudan redan i februari så att alla hade god tid på sig att anpassa semestrar osv.

     


    Åh vad roligt, vi skickade ut ganska tidigt också och sen har vi valt att ha vårat bröllop på annorlunda sätt. alla våra släktingar har valt att ta semester då. ja vårat datum också vi har exakt varit förlovade i ett år när vi gifter oss


     

  • miiia8­7
    Äldre 10 Jul 09:21
    #4

    Vi kommer vigas antingen 25,26,27 juli väntar på papper från vigselförettaren. Vi kommer göra de borgerligt och i smyg :)

Svar på tråden Finns det någon mer som gifter sig 27/7? Eller på en vardag?