• lolahr
    Äldre 11 Jun 22:47
    18021 visningar
    17 svar
    17
    18021

    Poledance i Jönköping

    Hej!
    Jag funderar på att ordna en studiecirkel med poledance i Jönköping, med start i slutet av augusti.
    Ska försöka få bidrag och hjälp med lokal men vet inte om bidrag räcker för att köpa in stänger, så det kanske
    man får ordna själv.
    Självklart att välkomna, men jag är ingen instruktör utan blir mer självlärning och samarbete inom gruppen.
    1-2ggr veckan.

    Behöver dock veta om någon skulle vara intresserad innan jag går vidare. :)

     

  • Svar på tråden Poledance i Jönköping
  • Tokig
    Äldre 12 Jun 08:25
    #1

    Låter som en jätterolig idé, bor själv i Jönköping!

  • lolahr
    Äldre 12 Jun 10:22
    #2
    Tokig skrev 2012-06-12 08:25:56 följande:
    Låter som en jätterolig idé, bor själv i Jönköping!
    Vad kul! Har du dansat något innan? 
  • Malin8­3
    Äldre 4 Jul 11:31
    #3

    Hejsan!! Jag kommer förmodligen flytta till Jönköping å plugga till hösten , och skulle tycka det va otroligt skoj om jag kunde fortsätta träna Pole där. Jag har själv en studiecirkel i Örnsköldsvik där jag bor nu:) har haft de som en träningslokal tillsammans med 4 andra tjejer. Vi har faktiskt haft lite prova på pass här i sommar också, men har inte tänkt börja med några kurser än då vi känner att man vill ha mer skin på näsan. Hur länge har du tränat Pole. Jag har gått nybörjare och kurs 2 i Umeå och sedan har jag fortsatt tränat själv. Tycker detta lägre som en bra ide. Min mail är malinberglund1983@gmail.com om du vill kontakta mig. Med vänlig hälsning, Malin

  • lolahr
    Äldre 5 Jul 14:16
    #4

    Hej Malin! Vad kul!
    Jag mailar dig! 

  • citron­doft
    Äldre 6 Jul 09:11
    #5

    Låter rikgti kul!

  • JNystr­om
    Äldre 21 Oct 13:43
    #6

    Jag skulle med vilja testa på poledance :) Du kan maila mig på: j.nystrom@hotmail.com 

  • Äldre 22 Mar 16:02
    #7

    Hej hittade denna tråd när jag sökte efter poledance i Jönköping. Är det några som har startat en grupp eller rann det ut i sanden? Jag är iallafall intresserad av att börja med detta. Maila mig om ni vet om någon grupp på karinsandstrom87@gmail.com vore jätte snällt!

  • Äldre 12 May 07:57
    #8

    Hey!


    Jag undrar också hur det ser ut med poledancingen i jönköping. Blev det något av, eller är det något på g?


    Sugen och jag har även kompisar som är nyfikna, efterfrågan finns! Maila gärna på ylvamonwell@hotmail.com

  • Äldre 6 Jun 15:07
    #9

    Hejsan!

    Jag och en kompis till mig är också sugna på detta och skulle gärna vilja få mer info!  Som sagt efterfrångan finns!  :) 

    Mvh,

    Isabella

  • Äldre 18 Aug 13:02
    #10

    Hej hittade denna tråd när jag sökte efter poledance i Jönköping. Är det några som har startat en grupp eller rann det ut i sanden? Jag är iallafall intresserad av att börja med detta. Maila mig om ni vet om någon grupp på yana.abramovich.1996@mail.ru 

  • Äldre 4 Nov 22:39
    #11

    Hej!

    Som alla andra här så är jag minst lika sugen på poledance. Och om det finns några som kör detta hör gärna av er (kumbaricsana@gmail.com), hänger gärna på :)

  • Äldre 26 Mar 23:13
    #12

    Jag är intresserad av pole dance Jag har gjort den för 3 år men nät jag kommer hit fanns ingen plats på att träna :/

  • Äldre 3 Sep 12:12
    #13

    Hej! Åh vad roligt, jag bor med i Jönköping. Det var ett tag sedan du la upp inlägget, men är det fortfarande aktuellt? I så fall skulle jag vara väldigt intresserad Glad Maila mig gärna: Winddottersgirl@Hotmail.se

  • Äldre 3 Sep 14:51
    #14

    Den som startade tråden är inte längre medlem här. 


    Det syns på att namnet är svart och inte klickbart om man surfar via datorn.

  • Äldre 19 Nov 07:55
    #15

    Heej! Det verkar som det är många som är intresserade av att få igång poledance i Jönköping! Kan inte alla vi som är intresserade prova att gå ihop och se om vi får till något? Och hitta någon som har gått några kurser och som kunde tänkt sig att ha lite träningar? Min mejl är Emelie.forsmark@hotmail.com

  • Äldre 2 Mar 14:54
    #16

    Jag är jätte intresserad utav att börja med pole dance ! Har du funderater på det ?

  • Äldre 8 Nov 16:21
    #17

    Hejsan!

    Det verkar finnas en efterfrågan att starta en studie cirkel i pole dance och jag tänkte göra ett nytt försök i att faktiskt genomföra detta :)

    Om du är intresserad av att börja med pole dance eller har erfarenheter av Poledance/fitness hör gärna av dig till:

    Polefitnessjkpg@gmail.com

Svar på tråden Poledance i Jönköping