• Äldre 30 May 17:20
    8637 visningar
    47 svar
    47
    8637

    Dags att träffas?

    Hej

    Jag börjar känna att det vore dags för en lite mer strukturerad träff någonstans i landet och jag kan ta på mig att vara en av de som kollar upp med hotell och liknande för att se om vi kan få bra erbjudanden någonstans ifrån.
    Men det skulle ju vara bra att veta vart vi ska kolla.

    Om valet faller på Dalarna så har jag betydligt större möjligheter att påverka då jag har kontakter härikring. Men det ska nog gå på andra ställen också med lite hjälp av er andra. 
    Det kan tänkas som snålt med bara 5 alternativ, men om jag hade lagt ut varenda ort i Sverige så skulle vi ju inte bli klokare för det.
    Jag tänker mig att träffen kan bli tidigast i höst, september - oktober någon gång kanske då den svenska turistsäsongen är över. Men innan vintersäsongen börjar. Det är då man kan få bäst erbjudanden från hotellen Flört 

    Det vore väldigt bra om ni inte svarar att ni vill träffas - om ni misstänker att ni kanske inte kommer att dyka upp i slutänden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dags att träffas?
  • Äldre 30 May 20:11
    #1

    Kunde tänka mig att komma om det blev i Göteborg då jag har möjlighet till barnvakt där. Bor egentligen i Bergen, Norge så det blir en lång resa oansett. Stockholm kan också vara ett altenativ, men igen, beroende på tidspunkt/ekonomi... Kul det hade varit! :)

  • Äldre 30 May 20:22
    #2

    Det går ju aldrig att lova 100% säkert men jag tror att jag har råd i höst i alla fall ;) Klickade i Dalarna men Norrland funkar också för min del.

  • Äldre 30 May 20:27
    #3

    Kul Glad
    Jag måste säga att jag absolut hatar att åka båt. 
    Men en finlandskryssning skulle kunna vara bra annars då det går att få till i massa olika prisklasser och det finns anslutningsbussar från en hel del städer runtomkring.
    Där är det ju också enkelt, man bestämmer rederi och avgång och sen bokar alla sina egna biljetter...

    Jag bockade i "vart som helst". För om jag ska ta på mig att hålla i det så får jag väl vara beredd att resa lite också Flört 

  • Äldre 30 May 22:36
    #4

    Det hade ju varit superkul verkligen!, men jag vet till 99% säkerhet att jag inte kommer ha råd. Jag hoppas dock att ni som träffas får det väldigt roligt och att ni delar med er lite av det här inne sen :D


  • Amor in aetern­um
    Äldre 30 May 22:44
    #5

    Åhh, vad kul det hade varit, men vet tyvärr inte hur det ser ut till hösten då vi gifter oss i september och det kommer att gå mycket pengar till det, men jag klickade i Göteborg iaf. finns mycket att göra här!

  • Äldre 30 May 22:56
    #6

    Jag tycker att det hade varit super kul att träffa de man läst så mkt om & delat så mkt planering med under denna tiden! Jag kryssade i skåne då jag bor i Malmö. Men jag skulle även kunna tänka mig att åka till Gbg om det behövs, har vänner jag kan stråla samman med då oxå Glad
    Kan ju inte lova att jag kan under hösten då jag jobbar väldigt mkt & ska även iväg på bröllopsresan då någon gång, men kan jag så kommer jag absolut!!!

  • Äldre 30 May 22:56
    #7

    Jag hoppas att det blir någonting i alla fall...
    Jag kan väl inte fara runt i alla orter direkt. Om det blir många som vill träffas på varje ställe så kanske det kan bli flera - och då kan vi väl dela upp arrangemanget mellan oss.
    Annars får vi enas om ett ställe Solig 

  • Äldre 31 May 13:38
    #8

    Puffar upp den här nu när kanske flera är vakna Flört

  • Äldre 1 Jun 14:56
    #9

    Ingen mer som känner för en träff? (eller vet att dom inte kan/vill)

  • MalinL­arsson
    Äldre 1 Jun 15:28
    #10

    Jag skulle gärna träffas i Dalarna då vi bor här :) Vart i Dalarna bor du Chicita?

Svar på tråden Dags att träffas?