• Äldre 24 May 15:31
    9761 visningar
    33 svar
    33
    9761

    Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm

    Sommar och sol! Solig
    Visst är det underbart!
    Det vill vi uppmärksamma med en tävling som strålar av sommar och sol!

    Nu har du chansen att vinna en lyxig hudkräm från Oriflame.
    Vi kommer att utse 10 lyckliga vinnare.

    Det är enkelt att tävla så häng med!

    Så här går det till:

    Ladda upp en bild som representerar sommar för dig.
    Skriv en kort motivering vad sommar och sol betyder för dig.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Tävlingen pågår t.om midnatt 30/5
    Vinnarna utses av en jury och presenteras här i tråden.

    Det här har du chans att vinna:
    Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve Light Day Cream SPF 15

    Lätt och återfuktande ansiktslotion med komplexet Hydro Protect och SPF 15 som skyddar huden mot UVA och UVB-strålar. Drar till sig och bevarar fukt i huden utan att ge en tung känsla. Perfekt för fuktigt, soligt väder. 50  ml. Värde 290 kr


    Lycka tillSolig
  • Svar på tråden Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm
  • Äldre 27 May 21:44
    #1


    Sommar & sol för mig är livet, man kan vara ute med barnen å leka & busa.Skapa många fina minnen & man får bli barn på nytt.

    Sommaren är min bästa tid på året, att få fara ut i skogen med barnen eller bada i nån sjö.
    Vad slår det!?!

     


  • Äldre 28 May 12:36
    #2
    Sara623 skrev 2012-05-27 21:44:46 följande:

     



    Sommar & sol för mig är livet, man kan vara ute med barnen å leka & busa.

     


    Skapa många fina minnen & man får bli barn på nytt.

    Sommaren är min bästa tid på året, att få fara ut i skogen med barnen eller bada i nån sjö.
    Vad slår det!?!

     


    Tack vilken härlig bild! Solig
    Sommaren är verkligen härlig och nu i helgen har solen visat sig från sin bästa sida.
  • Äldre 28 May 12:46
    #3

    Jag använder en helt annan typ av ansiktsvårdande krämer. Men bara för att det är så få bidrag här så laddar jag upp några från vår bröllopsresa (försök 2), utsikten från vår uteplats och pool. Samt en härlig men gammal sommarbild på hunden.
    Det är ju roligare om det blir lite tävling. Så kom igen nu och ladda upp era bilder.

    Sommaren för mig betyder mest att jag slipper en stor del av mina ledproblem. Och är därför den mest efterlängtade årstiden.
    Annars är jag en typisk rödhårig person med känslig hud så solskyddsfaktor och skugga är något som inte får slarvas med om jag inte ska börja ömsa skinn Tungan ute




  • Äldre 28 May 13:02
    #4


    Sommar för mig är avslappning, sol och värme, något som jag tycker att min bild helt klart representerar! Solig
  • Äldre 28 May 13:07
    #5


    Ett minne från en galet vacker sommardag på en strand i fjällvärlden. (Ja, det var varmt).

  • Äldre 28 May 13:08
    #6


    ..och spår efter mig och min bästa vän.


     


    Sommar för mig är ett tillfälle att umgås med alla jag tycker om och att träna allt möjligt med hundarna när inte snödrivorna är i vägen :)

  • Äldre 28 May 16:13
    #7
    Forumvärd skrev 2012-05-28 12:36:37 följande:
    Tack vilken härlig bild! Solig
    Sommaren är verkligen härlig och nu i helgen har solen visat sig från sin bästa sida.
    Tack, tog denna bild till pappa förra året. Han hade cancer å kunde inte fara ut å njuta av sommaren så fick han denna så han kunde drömma sig bort då han låg i sängen. Så varje gång jag ser denna bild så tänker jag på sommaren å alla fina minnen från den & på min älskade pappa med

    JO sommaren är en underbar årstid, man kan hitta på så mycke mer med barnen & skogen är den bästa plats man kan fara till Solig 
  • FruNov­ember
    Äldre 28 May 20:10
    #8


    För mig är sommar avkoppling, hav och sol :)
  • august­esen
    Äldre 28 May 20:58
    #9

    Sommar för mig är att sitta ute och njuta på balkongen av solens strålar. Att läsa en bok med ett glas bubbelvatten vid sidan om förgyller det hela..självklart med en somrig färg på tårna som piggar upp :)



  • Pekkii­sch4
    Äldre 28 May 21:17
    #10


    Det här är sommar och sol för mig ! Brukar sitta längs ut på bryggan varje kväll och njuta av solnedgången, bara andas, samla energi och njuta av livet.
Svar på tråden Sommar och sol! Tävla och vinn lyxig ansiktskräm