• Gay brud
    Äldre 16 May 11:01
    4351 visningar
    5 svar
    5
    4351

    Väst???

    Hej! Vi har stora problem med att hitta nästan till tjejer! Kostym som kavaj och byxor finns men inte enl ända väst! Är det någon som kan tänkas veta var man får tag på en fin väst till tjejer? :)

  • Svar på tråden Väst???
  • Cosy
    Äldre 16 May 11:21
    #1

    Är det inte mode längre? Isf är jag helt ute som vanligt. Beroende på vilken färg du söker. Svart tror jag inte kan vara så vårt att få tag i. Kan finnas på ställen där de säljer damkläder(Nu menar jag butiker som Cams och liknande) har du kollat i sånna butiker?


    We did it on DreamHack. Geeky love
  • Gay brud
    Äldre 17 May 09:03
    #2

    Jag har kollat alla butiker jag kommer åt! Tror att hon framförallt är ute efter en vit men att de kan gå men andra färger eller svart också! Helt omöjligt att hitta... Ger dock i te upp! :)

  • mirre0­1
    Äldre 17 May 10:04
    #3

    ja hittade flera igår inn epå hm lite snyggare dock beror det ju på hurdan ni vill ha, men dem brukar ha lite snyggare västar


    Gay brud skrev 2012-05-16 11:01:43 följande:
    Hej! Vi har stora problem med att hitta nästan till tjejer! Kostym som kavaj och byxor finns men inte enl ända väst! Är det någon som kan tänkas veta var man får tag på en fin väst till tjejer? :)
  • Gay brud
    Äldre 17 May 17:04
    #5

    Åå tack snälla ni för svaren och dessa länkarna!! :) Jag ska visa min kärlek och hoppas att det är något hon tycker är bra! Men de tror jag säkert!! TACK! :D

Svar på tråden Väst???