• Wirre 81
    Äldre 14 May 19:06
    3588 visningar
    10 svar
    10
    3588

    stämpla på servetter

    Jag måste bara fråga om det är någon som har stämplat ex monogram på pappersservetter och om det i så fall fungerar. Jag menar man vill ju inte att alla gästerna ska få stämpelkladd när dom torkar sig runt munnen


  • Svar på tråden stämpla på servetter
  • blivan­defrug­an
    Äldre 14 May 19:32
    #1

    Tjooo, vi hade vårat bröllop i lördags, och vi stämplade med vanlig stämpel på ikea servetter, blev hur fint som helst. Kolla bara så att servetten har så pass mycket uppsugningsförmåga att det inte blir suddigt! lycka till!


    Har tyvärr inte lagt in några bilder i datorn, så jag kan inte visa, men folk trodde att vi hade skickat efter dem, så bra blev det!

  • Wirre 81
    Äldre 14 May 22:16
    #2

    Men vad bra, tack för ditt svar. Tanken var att jag skulle köpa just IKEA servetter men då borde det gå. Vad glad jag blir. Det sparar ju massa pengar Skrattande


  • blomma­n2003
    Äldre 14 May 23:42
    #3
    blivandefrugan skrev 2012-05-14 19:32:46 följande:

    Tjooo, vi hade vårat bröllop i lördags, och vi stämplade med vanlig stämpel på ikea servetter, blev hur fint som helst. Kolla bara så att servetten har så pass mycket uppsugningsförmåga att det inte blir suddigt! lycka till!


    Har tyvärr inte lagt in några bilder i datorn, så jag kan inte visa, men folk trodde att vi hade skickat efter dem, så bra blev det!


    Hej hej
    Jag skulle vilje se dina, som du gjorde, Kanon ide=)
    Kan du lägga upp en bild?
  • Wirre 81
    Äldre 15 May 04:59
    #4

    En fråga till blivandefrugan. Vart hade du köpt stämpelfärgen? Panduro??


  • blivan­defrug­an
    Äldre 15 May 19:10
    #5

    Här är IKEAs gröna servetter, stämpel och färg är köpt på panduro. Stämplade även in detta i gästboken. Blev verkligen jättenöjd. De hade en stämpel som ett hjärta och fick sedan in våra initialer i.

  • blivan­defrug­an
    Äldre 15 May 19:23
    #6

  • blivan­defrug­an
    Äldre 15 May 19:24
    #7


    Kanske skulle bifoga bilderna också.. hehe.. inte de skarpaste korten, men så här blev det i alla fall. :)
  • Dejli
    Äldre 15 May 19:36
    #8

    Jag skulle nog rekommendera vattenfast bläck... så det inte löser upp sig om det blir fuktigt.

  • blivan­defrug­an
    Äldre 15 May 19:58
    #9

    Vi hade vanlig stämpelfärg, och det var inga som helst problem att använda dem. Inte ens barnens söl och kladdservetter var det minsta utsmetade i färgen. Den höll sig på plats.

  • Wirre 81
    Äldre 15 May 23:17
    #10

    Jätte fint...
    Tack för att du delade med dig av dina bilder. Nu ska jag skapa ett monogram till oss Skrattande 


Svar på tråden stämpla på servetter