• maria8­4
    Äldre 4 May 20:17
    3561 visningar
    16 svar
    16
    3561

    Vart ska ni resa?

    Planerar bröllop till hösten, och börjar fundera på bröllopsresa... Vi har dock ingen aning om vart vi vill, utom att det ska vara varmt.
    Vart ska ni resa/har ni nåt tips?

  • Svar på tråden Vart ska ni resa?
  • Mariem
    Äldre 4 May 21:11
    #1

    Vi ska åka till Mauritius tre veckor i november. Har fått tips av folk som varit "överallt" att Mauritius är bäst! :)

  • Äldre 6 May 19:01
    #2

    Toscana!!

  • FruSSE
    Äldre 6 May 20:50
    #3

    Paris! (Fick veta efter att vi bokat att vi dessutom gifter oss på Frankrikes nationaldag :))

  • JennyM­aria
    Äldre 6 May 21:02
    #4

    Bila i europa, får se vart vi hamnar =) Blivande mannen är galet flygrädd, så det finns inte så många alternativ... =)

  • kajsa
    Äldre 6 May 21:54
    #5

    Toscana här med!

  • Matztj­ej
    Äldre 6 May 22:14
    #6

    Bila östkusten i USA

  • AnnL
    Äldre 7 May 08:39
    #7

    Rhodos! :)

  • Amor in aetern­um
    Äldre 7 May 16:18
    #8

    Canada.

  • Äldre 7 May 16:49
    #9

    Vi kom precis hem efter en vecka i Faliraki (Rhodos).

    Vi valde en juniorsvit på Sentido Apollo Blue (bokat via Vingresor).
    Helt underbart. Hårda sängar dock 

  • madd4y­ou
    Äldre 7 May 18:19
    #10

    Ischia, en utav öarna i Italien. Nära Capri och Neapel. Vi tänkte först åka till Maldiverna, men både jag och m2b insåg att vi skulle bli rätt uttråkade utav att ligga på stranden i 2 veckor då vi båda är aktiva människor...visst gillar vi att ligga och sola och bada...men att vara fast på en kändes inte helt rätt för oss.


    Oavsett vart ni kommer åka kommer det att bli fantastisk Det blir ju eran smekmånad och då behöver man bara varandra


    Lycka till!!!

  • jaghet­erelle­n
    Äldre 25 Aug 20:53
    #11

    Vi har inte bestämt oss ännu, det blir bröllop om två veckor men resa antagligen först i början av nästa år. Är lite sugna på Australien. Någon som varit där på bröllopsresa?

  • Isabel­laande­rsson
    Äldre 25 Aug 20:57
    #12

    New York i oktober!!!!

  • Silme
    Äldre 25 Aug 22:23
    #13

    Mexico i december!! (Gifte oss i mitten på augusti) Två härliga barnfria veckor på femstjärnigt lyxhotell med sol, bad, god mat och massa dykning! Hoppas jag.


  • Äldre 25 Aug 23:20
    #14

    Vi gifte oss i juli och åker på all-inclusive-resa till Aruba i november. Jag längtar otroligt mycket för jag har bara hört positivt om Aruba från alla som varit där. Det ska bli helt underbart.

  • gbg201­2
    Äldre 26 Aug 16:35
    #15

    Vi kommer att åka till Maldiverna i två veckor i november, längtar så!! 

  • vinter­2012
    Äldre 26 Aug 17:50
    #16

    I december dagen efter vårt bröllop åker vi till Mexico Glad

Svar på tråden Vart ska ni resa?