• Anne-L­ie744
    Äldre 15 Apr 22:12
    7071 visningar
    10 svar
    10
    7071

    Bra fotograf i Göteborg!

    Måste bara tipsa om en superbra fotograf som utgår från Göteborg. Hon tar jättefina bilder och är trevlig och lättsam!


    Hemsideadressen är: www.annanygard.se

  • Svar på tråden Bra fotograf i Göteborg!
  • Trolll­ycka
    Äldre 23 Apr 12:34
    #1

    Hej. Vet att rixfoto är duktig och vi ska själva ha han. Fina priser. Bra humana priser. ;) Han är humoristisk och rolig med. Han håller till i Göteborg och resten av landet. Han bor i Göteborg.

  • Brud07­2012
    Äldre 23 Apr 23:36
    #2

    Tyvärr var hon uppbokad vårt datumRynkar på näsan

  • I vått och torrt
    Äldre 27 Apr 23:01
    #3

    Jag har hittat en kille som jag gillar, han heter Krister Persson, kolla in hemsidan så ser du referens bilder
    Likaså finns det en duktig tjeje som heter vågsund, oxå väldigt duktig! 

  • Äldre 16 Aug 16:42
    #4

    Känner till många bra i gbg men varför måste alltid fotografen utgå från just gbg? finns ju en hel del som åker runt också utan extra kostnad i priset:)

  • hallon­frossa
    Äldre 16 Aug 17:32
    #5

    Detta är en tipp topp fotograf i GBG!! Hon är underbar gå in och kolla http://www.sussii.se/ 
    Susanne erlandsson heter hon. 

  • linasf­otokas­se
    Äldre 17 Aug 15:33
    #6

    Magnus Egger utgår från göteborg (www.magnusegger.se) och Lina Hartman från minipixlar (www.minipixlar.se) brukar också vara ner i götet! :) Lycka tilL!

  • Äldre 21 Aug 09:40
    #7

    Hej
    Vi ska ha fotograf Malin Norlen, vi får massor i fotopaketet och jag gillar verkligen hennes bilder  och hon fotar i hela Sverige 

  • redans­agtja
    Äldre 17 Sep 10:30
    #8

    Göteborgs grymmaste bröllopsfotograf heter Louise Pekkanen om du frågar mig! Såg att hon dessutom nu har en tävling där man kan vinna en bröllopsfotografering, det vore kanske något? Såg det på hennes facebook sida, Fotograf Louise Pekkanen.

  • Aniara­4
    Äldre 12 Mar 19:32
    #10

    Fotografer som spammar forumet med reklam för sig själva känns ju alltid seriöst och lockande.

  • Okänd
    Äldre 1 Jul 10:47
    #10
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Bra fotograf i Göteborg!