• CoG
    Äldre 4 Apr 17:39
    14846 visningar
    96 svar
    96
    14846

    Vilka gifter sig nästa sommar (2013)

    Hej!

    Jag är ny här och har kikat lite bland trådarna men inte hittat så många brudar som gifter sig först nästa sommar.
    Visst finns det fler än jag som har en låååång tids väntan kvar?

    /C

  • Svar på tråden Vilka gifter sig nästa sommar (2013)
  • Sofi K
    Äldre 29 May 18:03
    #71
    IsabelleNygren skrev 2012-04-24 13:12:58 följande:
    Hej! Jag ska också gifta mig nästa sommar. 1 juni är kyrkan bokad :D

    vi kommer ha ett litet bröllop med ca 30 gäster. Vi har en budget på ca 20.000 kr min vigselring kommer vi köpa redan nu i sommar.
    klänning vill jag köpa billigt, beställa från kina eller liknande. Någon som har bra tips på sidor?
    Om det är ett alternativ för dig så går det att hitta riktigt billiga klänningar på typ blocket eller liknande. Köp den billigt och sy om den till "din" :) Annars har jag ännu dålig koll på hemsidor, har bara suktat efter snygga klänningar, inte gjort slag i saken att beställa ännu
  • lordoz
    Äldre 29 May 18:39
    #72

    Sommar och sommar, gifter mig i början av april nästa år.. :)

  • lordoz
    Äldre 29 May 19:18
    #73

    Såg att det diskuterades datum-tråd.. Tänkte bara tipsa om att det redan finns en:

    www.brollopstorget.se/Forum-8-125/m4152469.html

  • Miss L
    Äldre 5 Jun 07:40
    #74

    Vi pratar också om att gifta oss nästa sommar. Har inte bestämt månad eller datum än, var först inne på maj eftersom det är en så vacker månad men det kanske är skönt att gifta sig i anslutning till semestern i typ juli/augusti. Det lutar åt att vi gifter oss i England så just nu sitter jag och surfar runt bland alla mysiga små lanthotell och drömmer mig bort :)

  • Äldre 5 Jun 08:01
    #75

    Vi gifter oss den 24/8-2013. Kyrka och lokal bokad sen en och en halv månad tillbaka. Inbjudningskorten nästan klara, väntar bara besked från toastmastern, så vi kan göra infokorten. Börjat småhandla sakerna till dukningen. Menyn är nästan klar....längtar efter att få skicka inbjudningskorten....

  • Hargi och Fredde
    Äldre 7 Jun 20:25
    #76

    Vi ska oxå gifta oss nästa år 2013 augusti 
    ska kolla på lokal imorn såååå spännande
    från HBG nån mer??? 

  • funnyb­unny84
    Äldre 11 Jun 11:07
    #77

    här är en till som har börjat tidigt med planeringen!
    vi har dock inte bestämt datum eller månad än men känns så skönt att man har tid på sig med allt som ska planeras och fixas samt hinna spara ihop pengarna till detFlört 
    nu går planeringen på halvfart, kollar mest runt och kollar priser men sen efter augusti så sätts det igång på helfartGlad 

  • Hargi och Fredde
    Äldre 12 Jun 20:49
    #78

    Har bokat lokal och kyrka nu :) 10/8 2013 Blir jag FRU!!!!

  • chesa
    Äldre 12 Jun 21:05
    #79

    Vi ska gifta oss 1/6 och har hittat en bra lokal för att ha festen men hoppas att vi kan ha en borgelig vigsel utomhus..
    Jag har redan nästan gjort klart inbjudn.korten och håller på och tittar på dekorationer hela dagarna =))
    Vi ska vara ca. 60 gäster och det är närmaste släkten och vännerna..=) 

  • Äldre 17 Jun 17:49
    #80

    Jag måste kolla med er här. När jag ringde kyrkan och frågade hur dom gör med det här om man vill gå med sin pappa fram till altaret. Denna eviga fråga känns det lite som. Men dom sa att ärkebiskopen i Stockholm har sagt att man inte bör göra det så enligt henne för man inte men det finns undantag. Om ärkebiskopen nu säger så hur kommer det sig då att kronprinsessan Viktoria gick med sin pappa då? Borde inte dom sätta ett exempel?

Svar på tråden Vilka gifter sig nästa sommar (2013)