• CoG
    Äldre 4 Apr 17:39
    14873 visningar
    96 svar
    96
    14873

    Vilka gifter sig nästa sommar (2013)

    Hej!

    Jag är ny här och har kikat lite bland trådarna men inte hittat så många brudar som gifter sig först nästa sommar.
    Visst finns det fler än jag som har en låååång tids väntan kvar?

    /C

  • Svar på tråden Vilka gifter sig nästa sommar (2013)
  • Sofi K
    Äldre 4 Apr 17:44
    #1

    Haha! Jag tänkte PRECIS skriva en ny tråd om oss som gifter oss 2013! Härligt att vi är fler!


    Vi snackade sensommaren först, men bollar fortfarande lite fram och tillbaka om våren/sensommaren för vi ska eventuellt ut och resa...


    Har ni börjat planera något än?

  • theluc­kiest2­013
    Äldre 4 Apr 17:48
    #2

    Här är en till! 6/7 slår vi till..

  • emze19­81
    Äldre 4 Apr 17:53
    #3

    Jag också! 

  • CoG
    Äldre 4 Apr 18:16
    #4
    Sofi K skrev 2012-04-04 17:44:46 följande:

    Haha! Jag tänkte PRECIS skriva en ny tråd om oss som gifter oss 2013! Härligt att vi är fler!


    Vi snackade sensommaren först, men bollar fortfarande lite fram och tillbaka om våren/sensommaren för vi ska eventuellt ut och resa...


    Har ni börjat planera något än?


    vi har klart på det stora hela hur vi vill ha det.
    kyrkan är bokad till den 27/7 :
  • emze19­81
    Äldre 4 Apr 18:21
    #5

    Vi ska titta på festlokalen imorgon. Vill verkligen vara i den lokalen så vi bestämmer datum utifrån när den är ledig Skrattande

  • Oslomy­ran
    Äldre 4 Apr 18:26
    #6

    Våren 2013 blir det för oss

  • CoG
    Äldre 4 Apr 18:28
    #7
    emze1981 skrev 2012-04-04 18:21:20 följande:
    Vi ska titta på festlokalen imorgon. Vill verkligen vara i den lokalen så vi bestämmer datum utifrån när den är ledig Skrattande
    Vad kul!
    Du får berätta mer imorgon då :)

    Vi kommer att gifta oss utanför stan i en lite mindre "håla" och middagen ska vara i en bygdegård en bit därifrån.

    Visst borde man skicka ut inbjudan lite tidigare då det är sommarvigsel med tanke på semesterplaner för de tilltänkta gästerna?
    Jag skulle vilja börja göra inbjudningskorten nu, jag älskar att pyssla!
    Men då kommer jag väl få tråkigt i vinter antar jag, så det får vänta lite.
    Jag vet redan hur jag vill att dom ska se ut :)
  • Sofi K
    Äldre 4 Apr 18:51
    #8
    CoG skrev 2012-04-04 18:28:43 följande:
    Vad kul!
    Du får berätta mer imorgon då :)

    Vi kommer att gifta oss utanför stan i en lite mindre "håla" och middagen ska vara i en bygdegård en bit därifrån.

    Visst borde man skicka ut inbjudan lite tidigare då det är sommarvigsel med tanke på semesterplaner för de tilltänkta gästerna?
    Jag skulle vilja börja göra inbjudningskorten nu, jag älskar att pyssla!
    Men då kommer jag väl få tråkigt i vinter antar jag, så det får vänta lite.
    Jag vet redan hur jag vill att dom ska se ut :)

    klart man kan börja pyssla redan! jag har redan gjort två prptptyper på inbjudningskort. Mest för skojs skull men ändå. Men det lär nog finnas att göra i vinter ändå... Alla gäster ska ju ha ett inbjudningskort lixom ;)


     


    Hur tänker ni med storleken på bröllopet och sådär? Hur många gäster? släkt eller mer vänner? Jag riktar mig mer och mer på att dra ner på släkten och fler vänner. Fästmannen har mindre gemenskapskrets än mig, därför tänker jag lite att han kan bjuda sin släkt om jag får bjuda fler vänner. Fungerar det?

  • aviman
    Äldre 4 Apr 21:16
    #9

    Vi gifter oss också sommaren 2013!
    Den 29de Juni! :D :D :D 


  • sanzan
    Äldre 4 Apr 21:23
    #10

    Vi har också planer på att gifta oss nästa sommar

Svar på tråden Vilka gifter sig nästa sommar (2013)