• Jane

    Behöver hjälp med att hitta tärnklänningar....

    Hej


    Jag behöver hjälp med att hitta 3 st passande tärnklänningar. Jag har letat och letat och har stirrat mig för blind på det jag tycker är fint, därför behöver jag låna era ögon nu. De kan vara från Kina, ellos eller varsomhelst, bara det går att få hem dem snabbt, då mina tärnor vill gå ner i vikt och vill beställa så nära inpå bröllopet som helst.


    - Till att börja med så ska de vara röda, svarta eller vita (med något rött el. svart på)


    - Knälånga och helst med korta ärmar, cap-sleeve, eller en axelbandslös klänning men med en passande bolero


    - Alla 3 ska ha samma modell och färg


    - De ska kosta max. 800 kr st ~ 100 $! Helst billigare :)


    - Modellen ska sitta bra och passa alla 3 tjejer som har storlekarna : 36, 38, 44/46



    Hoppas ni kan hjälpa mig och ge mig något tips på klänningar! Tack


     


  • Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta tärnklänningar....
  • LillaEllan

    jag köpte dessa från ebay! Älskar dom! Det är 4-6 veckors leverans tid på just dessa, men det finns MÄÄÄÄÄÄNGDER på ebay! rekomenderar det verkligen :) betalade 1000 kr inkl frakt för båda :)

    köpte mina näbbklänningar där och dom var helt perfekta och tog 6 dagar att få :) 

  • LillaEllan

    tycker även att denna modell passar de olika strl som dina tärnor har :)

  • LillaEllan

    ähh nu funkar det inte tydligen provar senare :)

  • LillaEllan

    haha jaa vet inte varför det inte funkar :(  NU kanske??  denna är till mina tärnor :)


  • LillaEllan

    köpte dessa till mina näbbar tre st 800 kr inkl frakt :) helt perfekta!!!! dom ser ut som små prinsessor :)


  • Jane
    LillaEllan skrev 2012-03-30 12:08:47 följande:
    haha jaa vet inte varför det inte funkar :( NU kanske?? denna är till mina tärnor :)


    Denna är jättefin, men finns den i rött? Vilken säljare är den ifrån?
  • LillaEllan

    just denna finns inte i rött! den finns i lila mintgrön och blå.

    men sök på bridesmaids dresses :) 

Svar på tråden Behöver hjälp med att hitta tärnklänningar....