• JuliBr­ud89
    Äldre 28 Mar 16:46
    2073 visningar
    5 svar
    5
    2073

    Honeymoon tråden!

    Jag är absolut ingen berest människa, och vet att jag är absolut inte ensam om att vara det. 

    Så detta är tråden där vi går ihop och tipsar om tex, resmål, bra hotell, researrangörerer, priser, upplevelser och egna erfarenheter. 

    Lägg gärna upp bilder, bra internetsidor, länkar m.m så vi får så mycket utav denna tråden som möjligt.

    För mig som aldrig varit utomlands är ett måste det blåa havet, vita stranden och såklart dyka med havssköldpaddor och alla fina fiskar! Vi har pratat om Maldiverna som ska vara paradiset i världen, men nackdelen med det är att det ligger så långt bort. Vad tycker ni?:)

    Dela gärna med er!!

  • Svar på tråden Honeymoon tråden!
  • Odium
    Äldre 28 Mar 18:04
    #1

    För mig blir det Thailand. Ao nang, Krabi.
    Vi kommer bo på samma hotell som sist (Emerald garden Resort)
    Jag kommer nog aldrig åka någon annanstans nu när jag hittat hit. Människorna är så förbannat trevliga och avslappnade. Öppna och glada.

  • Godis
    Äldre 28 Mar 19:50
    #2

    En bra sida där resenärer lägger upp sina egna bilder och kommer med kritik är http://www.tripadvisor.se/. Där kan man även söka bästa priser på hotell.


  • JuliBr­ud89
    Äldre 28 Mar 20:19
    #3
    Odium skrev 2012-03-28 18:04:51 följande:
    För mig blir det Thailand. Ao nang, Krabi.
    Vi kommer bo på samma hotell som sist (Emerald garden Resort)
    Jag kommer nog aldrig åka någon annanstans nu när jag hittat hit. Människorna är så förbannat trevliga och avslappnade. Öppna och glada.
    Thailand, det læt intressant ja. Ska kolla upp det! :)
  • JuliBr­ud89
    Äldre 28 Mar 20:20
    #4
    Godis skrev 2012-03-28 19:50:56 följande:
    En bra sida där resenärer lägger upp sina egna bilder och kommer med kritik är www.tripadvisor.se/. Där kan man även söka bästa priser på hotell.
    Jættebra! Ska kolla upp den sidan :) Tack før du delade med dig!
  • Josefi­n521
    Äldre 28 Mar 21:00
    #5

    TS, har du aldrig varit utomlands förut? Gud va mycket kul du har att se fram emot! Jag älskar att resa och gör det så ofta jag kan! Kan rekomendera hur många ställen och hotell som helst men hade varit roligt att veta mer om vad du är ute efter. Hur ser din budget ut? Hur länge ska ni vara borta? Kan också rekomendera tripadvisor, där hittar du all information du kan tänka dig. Ge gärna så mycket fakta som möjligt så ska jag komma men tusen förslag :)

Svar på tråden Honeymoon tråden!