• daniie­l
    Äldre 20 Mar 11:39
    1369340 visningar
    4319 svar
    4319
    1369340

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Äldre 20 Mar 11:41
    #1

  • Äldre 20 Mar 11:45
    #2
    Sara - Vad fin :) Är du väldigt lång, eller är det klänningen som får dig att se sådär lång och smal ut? :) Vart är klänningen ifrån?
  • Äldre 20 Mar 11:54
    #3

    Tja jag fortsätter väl här då Tungan ute
    Jag tycker också att det är roligare att se en riktig person i klänningen och inte modellbilder
    Bra tänkt daniiel



     

  • Äldre 20 Mar 11:55
    #4

    Oj missade att kommentera, huvudet verkar sitta lite löst idag


    Daniiel:


    Tack


    Jag blir sååååå glad att det är din reaktion att tro att jag är lång. Jag har klackar på mig på bilden för eg. e jag väldigt kort(157.5 )


    Klänningen är från Cinderella i Malmö och kostade 3000 kr


    Är riktigt nöjd med den, älskar modellen.


     


     

  • Äldre 20 Mar 11:58
    #5

    Ja det är en bra modell för dig Sara 1207077 Solig

  • Äldre 20 Mar 12:01
    #6
    Chicita skrev 2012-03-20 11:54:44 följande:
    Tja jag fortsätter väl här då Tungan ute
    Jag tycker också att det är roligare att se en riktig person i klänningen och inte modellbilder
    Bra tänkt daniiel
    Ja, jag tycker det är så kul att se alla i sina klänningar. Modellbilderna är vackra, visst, men det är en helt annan sak att se en tjej i klänningen hon valt, mycket bättre :)

    Och du är lika vacker som vanligt på dina bilder :) Jag kan inte fatta att du sytt den själv!
  • Äldre 20 Mar 12:01
    #7
    Chicita skrev 2012-03-20 11:58:10 följande:
    Ja det är en bra modell för dig Sara 1207077 Solig
    Tack
  • Äldre 20 Mar 12:02
    #8
    Sara - Va? Skämtar du med mig? Du ser ut att vara.. ja, 1,75 i den, minst! :P Du har verkligen hittat en vacker klänning som passar dig utmärkt :)
  • Äldre 20 Mar 12:04
    #9
    daniiel skrev 2012-03-20 12:02:57 följande:
    Sara - Va? Skämtar du med mig? Du ser ut att vara.. ja, 1,75 i den, minst! :P Du har verkligen hittat en vacker klänning som passar dig utmärkt :)

    !!!!


    Ja sambon är nästan 190 så jag skrapar åt mig varje centimeter jag kan få eller luras att jag har hihihi

  • Äldre 20 Mar 12:05
    #10
    daniiel skrev 2012-03-20 12:01:37 följande:
    Ja, jag tycker det är så kul att se alla i sina klänningar. Modellbilderna är vackra, visst, men det är en helt annan sak att se en tjej i klänningen hon valt, mycket bättre :)

    Och du är lika vacker som vanligt på dina bilder :) Jag kan inte fatta att du sytt den själv!
    hehe... jag hann ju träna lite på några andra klänningar som jag sydde efter samma mönster (fast inte det anpassade/ modifierade mönstret jag använde till min klänning sen då hihi...
    Tack i alla fall Solig 

    Du hade också en jättefin klänning. Och boleron passade jättebra till. Bra modell på den Glad 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D