• paet
    Äldre 12 Mar 11:39
    144208 visningar
    1134 svar
    1134
    144208

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Äldre 23 Sep 21:31
    Syllis 2012 skrev 2012-09-12 09:16:33 följande:
    Någon som har lust att bli min vän på FB?GladSyllis
    Jag blir gärna kompis på FB om du har lust. Skickar ett meddelande om vart jag är./ajmb
    paet skrev 2012-09-11 10:41:56 följande:
    Snurrar era nya ringar runt nått? Ibland gör min det.. det märks ju i med att jag bara har ett diamanthjärta frampå och inte stenar runt hela. Den är i samma storlek som min förlovningsring.. iofs så har jag inget spec på förlovningsringen så kan ju vara att jag inte märkt av det tidigare.  Åh vad roligt!! Skönt att komma iväg lite! Hur är väder och temperatur där då?
    Japp...mina ringar snurrar..hihihi..visst när man har en sten på toppen. Har fått många positiva kommentarer för förlovningsringen i kombination med vigselringen. Känns bra.
    Syllis 2012 skrev 2012-09-10 09:24:48 följande:
    Tycker också om att kolla in ringarna på fingret och tänka tillbaka.

    Din syster blir nog jätte ledsen om du inte kommer på hennes bröllop.Svår sits om ni samtidigt vill resa bort.
    Ja det känns inte roligt om man inte kan komma ner....time will tell..hihih.

    På fredag är det 2 månader och då kommer vårt kort i tidningen förhoppningsvis.
    Dvs...BLT och Sydöstran (Blekingetidningar)

    Kram på er go vänner
     
  • Syllis 2012
    Äldre 18 Oct 11:06

    Hur har ni det tjejer? Glad

  • Äldre 20 Oct 21:12
    Syllis 2012 skrev 2012-10-18 11:06:23 följande:
    Hur har ni det tjejer? Glad
    Hej Syllis.
    JO..livet går vidare. Hösten står för dörren och man hoppar omkring på aktiviteter. Ska bli härligt med några dagars ledighet om någon vecka då skolorna har höstlov. Vi har fortfarande inte hittat någon resa. Hade dock en skön helg i huvudstaden men tyckte den var alldelses för kort.

    Du skrev något om fb...försökte skicka ett meddelande till dig såg att det hade kommit iväg 3 st...lovar..är ingen stalker (fniss).
    Men om du vill träffas där skulle det vara jättetrevligt. Är inte ofta som man är inne här längre.
    Mvh
    Margareta Boström 
  • Syllis 2012
    Äldre 24 Oct 09:54
    ajmb skrev 2012-10-20 21:12:19 följande:
    Hej Syllis.
    JO..livet går vidare. Hösten står för dörren och man hoppar omkring på aktiviteter. Ska bli härligt med några dagars ledighet om någon vecka då skolorna har höstlov. Vi har fortfarande inte hittat någon resa. Hade dock en skön helg i huvudstaden men tyckte den var alldelses för kort.

    Du skrev något om fb...försökte skicka ett meddelande till dig såg att det hade kommit iväg 3 st...lovar..är ingen stalker (fniss).
    Men om du vill träffas där skulle det vara jättetrevligt. Är inte ofta som man är inne här längre.
    Mvh
    Margareta Boström 
    Jag hoppas ni hittar någon trevlig resa :).

    Det bor nog "troll" på FB för jag har inte fått några meddelanden från dej.Trots att du skickat 3 st ;).Jätte skumt med Fb har du fått mitt meddelande jag skickade till dej?
  • paet
    Äldre 3 Nov 13:56

    Tänk att nu har det gått 3 månader!! Vad fort tiden går.. Snart lika lång tid som det var innan vår stora dag jag skapade denna tråden  

    Vi får komma tillbaka hit när vi ska börja diskutera 1 års dagen  

  • Syllis 2012
    Äldre 24 Dec 09:54

    God jul till er alla Glad

  • Syllis 2012
    Äldre 24 Dec 09:59
    Syllis 2012 skrev 2012-12-24 09:54:37 följande:
    God jul till er alla Glad
    Snart har det gått 5 månader sen bröllopet {#emotions_dlg.flower}
  • Äldre 24 Feb 16:10
    Syllis 2012 skrev 2012-12-24 09:59:50 följande:
    Snart har det gått 5 månader sen bröllopet {#emotions_dlg.flower}
    Hej där....Oj ja vad tiden går.
    Har haft fullt upp vid jul så ingen möjlighet att sätta mig ner.
    Hoppas att allt är bra med dig.

    Har inte fått några meddelanden från dig på FB....konstigt....
    Kan du inte prova igen....samma namn som tidigare....Margareta Boström ....mitt profilkort är som här..fast bara mig..hihihih.

    Allt flyter på här annars
    Hur är det själv??...ja just det hoppas att ni har haft godfortsättning på det nya året.

    mvh
    Margareta 
  • paet
    Äldre 5 Mar 12:30

    Hej hopp på er :)

    Nån av er som vet om man kan sätta i mer stenar i sin vigselring?? En kompiskompis jag träffar då och då har en likadan vigselring som mig. Känns inte särskilt personligt längre. Visst ska man inte bry sig.. och jag träffar henne inte så ofta. Men jag går ju på mina känslor.. det är inte kul att ha lika :( 

  • paet
    Äldre 5 Mar 13:50

    Åh jag vill gifta mig igen! Har sett ännu finare klänningar haha! Vi får gifta om oss om några år tror jag allt Cool

  • Äldre 10 Mar 17:06
    paet skrev 2013-03-05 12:30:46 följande:
    Hej hopp på er :)

    Nån av er som vet om man kan sätta i mer stenar i sin vigselring?? En kompiskompis jag träffar då och då har en likadan vigselring som mig. Känns inte särskilt personligt längre. Visst ska man inte bry sig.. och jag träffar henne inte så ofta. Men jag går ju på mina känslor.. det är inte kul att ha lika :( 
    Hej där...kul att träffa någon av er igen.
    Vad jag har hört så ska det inte vara några problem...kostar dock en slant.
    Bästa sättet är att gå in hos en guldsmedsaffär och höra.

    Kram 
  • Äldre 10 Mar 17:09
    paet skrev 2013-03-05 13:50:36 följande:
    Åh jag vill gifta mig igen! Har sett ännu finare klänningar haha! Vi får gifta om oss om några år tror jag allt Cool
    Du är då för söt....
    Jag känner likadant...något som är roligt är att min man har blivit invald i en loge.
    Och det är bal den 6 april ...jag har köpt en likadan klänning som min brudklänning fast andra färger. Ska bli lätteroligt...för de har flera middagar mm.
    Vet dock inte om jag kommer i klänningen då jag slappat till mig sedan bröllopet.. fniss.

     
  • Äldre 15 Jul 14:15

    Hej alla fruar med datumstämpel 28 juli 2012.
    Är det någon kvar här på tråden??
    Vi firar ju snart 1 år som fru.
    Skulle vara roligt att höra av er.

    Soliga hälsningar
    Margareta 

  • Äldre 29 Jul 21:28

    Hej där alla fina fruar...
    Nu har 1 år gått ...hann inte in igår.
    Hoppas att allt är bra med er och året varit underbart.
    Vi firade vår dag med picknick för vår lilla familj.
    Familjen satt under eken där vi vigdes.
    Bröllopscupcakes serverades med alkoholfri bubbel.
    En minibukett av mina blommor står i vasen.
    Kan inte fatta att ett år redan har gått. Vädret var nästan identiskt även det.....inte bra på förmiddagen till efter lunch sen så kom solen fram.



    Kram på er. 
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?