• paet
    Äldre 12 Mar 11:39
    145972 visningar
    1134 svar
    1134
    145972

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    Äldre 24 Apr 15:41
    Green skrev 2012-04-24 15:09:05 följande:
    Vi ska ju gifta oss hemma i trädgården och lär väl min vana trogen ha saker att fixa med ända in i det sista Flört
    Funderar på om jag ska fixa hår och smink själv eller boka tid på salongen?!
    Bokar jag tid så blir det ju ordentligt gjort och jag har en tid att passa, det kan nog vara bra för mig Oskyldig
    Dvs vi lär sova hemma och stöka omkring som yra höns ända tills det är dax att byta om och det lär nog bli gubben som får snöra in mig i klänningen (han var med och köpte den så det blir ingen överraskning ändå)
    Jag har bokat tid hos frissan för håruppsättning och smink.
    Min blivande har också sett min klänning så det blir ingen överraskning Glad
  • paet
    Äldre 24 Apr 16:40

    Min blivande har också sett min klänning men inte på mig. Och det får han heller inte göra förens det är dax!

  • LillaA­nna
    Äldre 24 Apr 18:30

    Vi kommer också att sova var och en för sig och sen kommer vi ses till fotograferingen som är nunan vigseln :) vi gifter oss också i den stad jag kommer ifrån så jag och sonen sover hos mina föräldrar och min blivande får sova hemma :) min blivande kommer inte få se känningen innan heller, det är roligt m det blir en överraskning :)

  • LillaA­nna
    Äldre 24 Apr 18:36

    Som är innan vigseln skulle det stå :) men vi kommer nog också umgås på kvällen innan :) Vad gäller sminkning och frisyr till bröllopet så hade jag också tänkt fixa det själv först med lite hjälp av syrran.. Men så fick jag tipset att låta nån annan gör det för man kan va lite skakig på handen innan och därför kanske sminkningen inte blir den bästa.. Så jag lämnar Åse smink och frisyr i händerna på en make-up och hårstylist som inte är nervös inför bröllopet ;)

  • Emelie­Karlss­on
    Äldre 24 Apr 18:54

    Kika just på hur många det är i Sverige som har mitt blivande namn, och akan glatt konstatera att jag kommer bli den tredje personen :). hyfsat unikt gentemot det jag har nu, då jag delar det med 600 andra :P

  • Charli­e13
    Äldre 24 Apr 19:22

    Haha vad kul! Det är bara jag som har mitt nuvarande namn (för+efternamn) och samma kommer det bli när efteråt! :)


    EmelieKarlsson skrev 2012-04-24 18:54:34 följande:
    Kika just på hur många det är i Sverige som har mitt blivande namn, och akan glatt konstatera att jag kommer bli den tredje personen :). hyfsat unikt gentemot det jag har nu, då jag delar det med 600 andra :P
  • Äldre 24 Apr 19:26
    EmelieKarlsson skrev 2012-04-24 18:54:34 följande:
    Kika just på hur många det är i Sverige som har mitt blivande namn, och akan glatt konstatera att jag kommer bli den tredje personen :). hyfsat unikt gentemot det jag har nu, då jag delar det med 600 andra :P
    Jag byter från att ha ett namn som bara jag och en till har, till ett namn som det finns hundratals av i Sverige. :)
  • Syllis 2012
    Äldre 25 Apr 09:36

    Jag byter efternamn från ett mycket vanligt  till ett lite ovanligare

  • paet
    Äldre 25 Apr 12:43

    Jag byter från ovanligt till ett annat ovanligt

  • paet
    Äldre 25 Apr 12:44

    Jag tror jag precis blev klar med vigselritualet nu! Har valt ingångsmusik, låt till solist(min syster), 2 psalmer och en utgångsmusik

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?