• paet
    Äldre 12 Mar 11:39
    144207 visningar
    1134 svar
    1134
    144207

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 14:30
    paet skrev 2012-04-17 14:24:13 följande:
    Ja Det ska bli kul att prova på! Det är till för dem som nästan nyss fött barn eller är gravida. Det är inga hopp eller sånt för att man ska kunna ha barnet i bärsjal eller sele. Eller helt enkelt bredvid på en madrass. Kul att de små får vara med på nått också Och min son äääääälskar latinamerikansk musik!
    Vad härligt :D
  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 14:39

    Prästen är bokad och klar.Hon ringer upp och sen senare när det börjar närma sig ,så ska vi öva i kyrkan Glad.
    Det som inte är klart än är vad vi får för musiker i kyrkan el. ska man skriva kantor.Jag tror vi får reda på dej i Maj.

  • paet
    Äldre 17 Apr 14:56

    Längtar tills man ska öva :D Har ni fått vigselritualet och får välja bland det som prästen givit som förslag? Vi är inte riktigt klara ännu.. ska ni säga löftena själva eller säga dem efter prästen?

  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 15:15
    paet skrev 2012-04-17 14:56:49 följande:
    Längtar tills man ska öva :D Har ni fått vigselritualet och får välja bland det som prästen givit som förslag? Vi är inte riktigt klara ännu.. ska ni säga löftena själva eller säga dem efter prästen?
    Ja jag med längtar :D.
    Vi har inte inte fått vigselritulalet.Visste inte att det fanns något som hette det *ler*.Vi har inte fått något från prästen än.
    Vi har inte bestämt klart om vi ska säga löftena själva eller säga efter prästen :)
  • paet
    Äldre 17 Apr 16:24

    Okej Det kanske inte funkar likadant i den församlingen som ni ska gifta er hos.

  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 17:09
    paet skrev 2012-04-17 16:24:10 följande:
    Okej Det kanske inte funkar likadant i den församlingen som ni ska gifta er hos.
    Nej det kanske inte gör det Glad
  • Charli­e13
    Äldre 17 Apr 20:46

    Jag och älsklingen gjorde färdigt toakorgar idag! Eftersom våra korgar var så små, så fick det bli 2 st per toa. Vi har bara en toa för killar och en för tjejer så :)


  • paet
    Äldre 18 Apr 14:42

    Nä vad kul grej!

  • paet
    Äldre 18 Apr 14:43

    Föresten. Kommer ni byta till nått annat än brudklänningen senare på kvällen när det blir lite partaj?

  • paet
    Äldre 18 Apr 15:45

    Tänkte att man kanske skulle ha nått sånt här som brudfrisyr? Annorlunda och enkelt!!



    Eller är det för vardadligt?
     
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?