• paet
    Äldre 12 Mar 11:39
    144218 visningar
    1134 svar
    1134
    144218

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    Äldre 16 Apr 10:46
    Green skrev 2012-04-15 19:20:32 följande:
    Har förresten fått hem min kinaklänning.
    Det var tur att jag redan bestämt mig för en annan för herreDemon vad den var hemsk.
    Inte alls som bilden i annonsen, felsydd och flera nummer för stor.
    Dessutom stular säljaren...
    Är rätt så förbaskad men det är ju igenting mot vad jag hade varit om jag inte hittat min andra!
    Vilken otur du hade med den klänningen!Att dom hade mage att skicka en sådan stämmer ju inte alls med bilden på klänningen du beställde.
    Tur att du har en annan klänning Glad.
  • Syllis 2012
    Äldre 16 Apr 10:56

    Jag har blivit förälskad i en annan brudklänning!!!!Jag har en redan men.......
    Den nya klänningen är en lång modell i stället .Köpte den i går på nätet.Får se här nu när jag får hem den om den passar.Men det hoppas jag ju Drömmer.
    Fast jag tror inte jag är den ända på BT som ändrat sej om en klänning.

  • paet
    Äldre 16 Apr 12:35

    Ursch insåg igår under första seriösa klänningsprovningen att jag har ingen midja ännu  
    Födde en son 18e Januari.. visst det är precis tre månader nu i veckan.. man säger ju 9 månader upp 9 månader ned.. men fy vad jag mår dåligt över detta..

    Ni som fått barn.. när fick ni er midja tillbaka? Är det helt omöjligt att man kanske har lyckats med det till vår stora dag? :S 

  • Green
    Äldre 16 Apr 19:43

    Jag är en sån där pinne Flört 
    Vägde lika mycket före som efter min första graviditet.
    Andra rundan så behöll jag ca 5 kg och alla satt på magen Rynkar på näsan Hade jag tränat rätt så hade jag definitivt varit i form efter ett halvår så det är bara att börja träna.  (nu är lillen 1 år och jag är som vanligt utan specialträning)
    Zumba ska visst vara bra?!
    Skyffla ogräs kan nog vara likvärdigt med Zumba och det gör jag varje dag plus att jag får betalt för det Skrattande

  • paet
    Äldre 17 Apr 12:55

    Saken är ju den att jag har näst intill ingen mage kvar.. men har inte fått tillbaka midjan ännu Men det tar väl ett tag innan allt är tillbaka antar jag! Sägs ju att det tar ca ett halvår innan man känner igen sig. Kan det stämma? Jo ska gå på mamma och barn zumba från och med nästa vecka

  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 14:05

    Vi skickade in hindersprövning och anmälan om efternamn idag till skatteverket

  • Emelie­Karlss­on
    Äldre 17 Apr 14:06

    Idag kom bekräftelse om att prästen är bokad :)

  • Syllis 2012
    Äldre 17 Apr 14:16
    paet skrev 2012-04-17 12:55:08 följande:
    Saken är ju den att jag har näst intill ingen mage kvar.. men har inte fått tillbaka midjan ännu Men det tar väl ett tag innan allt är tillbaka antar jag! Sägs ju att det tar ca ett halvår innan man känner igen sig. Kan det stämma? Jo ska gå på mamma och barn zumba från och med nästa vecka
    Vad mysigt det lät med mamma och barn Zumba Glad
  • paet
    Äldre 17 Apr 14:24
    Syllis 2012 skrev 2012-04-17 14:16:11 följande:
    Vad mysigt det lät med mamma och barn Zumba Glad
    Ja Det ska bli kul att prova på! Det är till för dem som nästan nyss fött barn eller är gravida. Det är inga hopp eller sånt för att man ska kunna ha barnet i bärsjal eller sele. Eller helt enkelt bredvid på en madrass. Kul att de små får vara med på nått också Och min son äääääälskar latinamerikansk musik!
  • paet
    Äldre 17 Apr 14:25
    Syllis 2012 skrev 2012-04-17 14:05:08 följande:
    Vi skickade in hindersprövning och anmälan om efternamn idag till skatteverket
    Då har du nog papprena på Torsdag! :)
    EmelieKarlsson skrev 2012-04-17 14:06:44 följande:
    Idag kom bekräftelse om att prästen är bokad :)
     Hääärligt! När ska ni träffa prästen?
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?