• paet
    Äldre 12 Mar 11:39
    144163 visningar
    1134 svar
    1134
    144163

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Charli­e13
    Äldre 30 Mar 17:19
    #31
    paet skrev 2012-03-28 12:00:40 följande:
    Idag ska jag skicka in hindersprövningen och anmälan om efternamn :) Ska ni behålla eller ta er m2bs namn?
    Har föresten hittat ett par skor nu! Är supernöjd!

    Dessa blev det:


    superfina! vart har du köpt dem?!
  • Green
    Äldre 30 Mar 20:28
    #32

    Idag tänkte jag fixa det där med hindersprövningen men det var krångligt värre!
    Här hemma har skrivaren lagt av så här försökte jag inte ens...
    Åkte hem till mamma och pappa men där hade hela datorn havererat.....
    Stack då hem till svärmor istället men då gick inte blankett jä******en att skriva ut?? allt annat gick..
    Ringer till skatteverkets automatiska telefonsvarare och får till slut beställt hem blanketten för hindersprövning. Däremot verkar man inte kunna beställa blanketten ang efternamn bara en namnändringsblankett och det är ju inte samma?!
    Jag blir smått frustrerad!

    Gjorde också en lite "korkad" grej..
    Väntar hem en klänning från Kina, inte superbrudklänning utan en lite enklare, vit men snygg. Har hört mycket strul med andra både tullen som krånglar och en del jag sett är inte riktigt som bilderna visat.
    Fick lite kalla fötter och åkte in till butiken Anina i Helsingborg för att titta.
    Gissa vem som gick därifrån med en fantastisk klänning Oskyldig
    Det var ju inte alls enligt budget Skäms Tur att sambon var med!

  • paet
    Äldre 31 Mar 18:07
    #33
    Charlie13 skrev 2012-03-30 17:19:16 följande:
    superfina! vart har du köpt dem?!
    Tack! De är från skohuset. Blev lite förvånad över priset då de bara kostade 249kr De har en bra klackhöjd också. Och bra stadiga klackar. Tror höjden ligger på cirkus 8-9cm som det känns i alla fall.
  • paet
    Äldre 31 Mar 18:09
    #34
    Green skrev 2012-03-30 20:28:05 följande:
    Idag tänkte jag fixa det där med hindersprövningen men det var krångligt värre!
    Här hemma har skrivaren lagt av så här försökte jag inte ens...
    Åkte hem till mamma och pappa men där hade hela datorn havererat.....
    Stack då hem till svärmor istället men då gick inte blankett jä******en att skriva ut?? allt annat gick..
    Ringer till skatteverkets automatiska telefonsvarare och får till slut beställt hem blanketten för hindersprövning. Däremot verkar man inte kunna beställa blanketten ang efternamn bara en namnändringsblankett och det är ju inte samma?!
    Jag blir smått frustrerad!

    Gjorde också en lite "korkad" grej..
    Väntar hem en klänning från Kina, inte superbrudklänning utan en lite enklare, vit men snygg. Har hört mycket strul med andra både tullen som krånglar och en del jag sett är inte riktigt som bilderna visat.
    Fick lite kalla fötter och åkte in till butiken Anina i Helsingborg för att titta.
    Gissa vem som gick därifrån med en fantastisk klänning Oskyldig
    Det var ju inte alls enligt budget Skäms Tur att sambon var med!
    Fy vad jobbigt! Teknikens under som man kallar det! Men du kan ju beställa hem dem på hemsidan också annars. Tänkte att du är inne på datorn nu så efternamnslappen kan du ju ta så

    Jag har också en klänning från Kina som jag fick igår. Den blev faktiskt jättebra. Men antar att man får ha tur.. Kul!! Vad blev det för klänning? Visa
  • Syllis 2012
    Äldre 31 Mar 18:29
    #35

    Vi gifter oss också den 28 juli.
    Mycket är redan fixat. Glad

  • paet
    Äldre 31 Mar 18:54
    #36
    Syllis 2012 skrev 2012-03-31 18:29:12 följande:
    Vi gifter oss också den 28 juli.
    Mycket är redan fixat. Glad
    Vad roligt Skönt att ha mkt klart! Vad har du kvar att göra? 
  • Green
    Äldre 31 Mar 19:15
    #37

    Ja,du! Trodde att man kunde beställa blanketter från skatteverkets sida men inte hittade jag det?!
    Lyckades bara få fram dom man skulle ladda ner Obestämd Får göra nya försök...

    Ska jag visa min får du visa din Flört

  • paet
    Äldre 31 Mar 19:31
    #38
    Green skrev 2012-03-31 19:15:54 följande:
    Ja,du! Trodde att man kunde beställa blanketter från skatteverkets sida men inte hittade jag det?!
    Lyckades bara få fram dom man skulle ladda ner Obestämd Får göra nya försök...

    Ska jag visa min får du visa din Flört
    Hm jag hade för mig att man kunde beställa dem också på hemsidan men såg det inte heller nu.. snurrigt värre..
    Ja du får göra det.

    Haha absolut! Ska bara ta ett foto på den först Min mamma kommer hit imorgon och hjälper mig med den.. får inte på mig den själv i med att det är snörning bak. Vad är det för modell på din? Min är axelbandslös i vitt.Tänkte ha ivory först men min sambo ville att jag skulle ha helvitt så han fick bestämma nått i alla fall. Så nu ska jag sola som en tok fram tills den stora dagen :)
  • Green
    Äldre 31 Mar 19:49
    #39

    Jag har utejobb så det gäller för mig att byta arbetskläder ofta.
    Solbränna får man ju liksom gratis men den ska ju helst bli jämn och utan ränder.
    Min är också axelbansdslös med snörning i ryggen. Finns ju inte någon större chans att man får på den själv  Obestämd
    Den är Ivory med stenar och paljetter och en gigantisk tyllkjol.
    Prinsessaktig så det är inte klokt men när jag kom ut i den och såg gubbens min så .... tom den andra bruden och hennes kompis tappade hakan och tyckte absolut att jag skulle ha den. Jag skulle ju ha en enkel Förvånad
    Får se om BM vill hjälpa mig i den?!

  • Green
    Äldre 31 Mar 22:15
    #40



    Insåg i tid att hunden fäller något fruktansvärt så klänningen får inte lämna källaren än på ett tag!

    Den är mycket vidare i kjolen när den sitter på, börjar fundera på hur jag ska ta mig ut ur huset på smidigaste sättet Flört
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?