• Jeanet­te Jerry
    Äldre 2 Mar 09:13
    3444 visningar
    3 svar
    3
    3444

    Fler som gifter sig 12/12-12? Ett litet problem :(

    Hej!


     


    Är det fler som ska gifta sig 12/12-12?


    Hade varit kul att veta :)


    Vårt tema är silver o kristall.


    Har ett litet problem o det är att min sambo vill vänta med att berätta det :(


    Han tycker det är för tidigt men ja vill ju dela denna stora händelsen med alla!


    Vad ska jag göra???


    Känns inte roligt att planera när det är i tysthet

  • Svar på tråden Fler som gifter sig 12/12-12? Ett litet problem :(
  • car102­1
    Äldre 2 Mar 16:07
    #1

    Vi ska inte gifta oss den dagen utan den 4/8 men vi har hållit allt hemligt. Vi började planera för ett år seda. Förra helgen började vi dela ut och skicka inbjudningskorten och ingen visste något innan dess. Jag tycker att det har varit kul att inte säga något och få se allas reaktioner när de läste inbjudningskortet. Ingen har anat något heller så alla blev väldigt glatt överraskade!

  • Äldre 16 May 14:41
    #2

    Vi skall oxå gifta oss 12/12- 2012. Vi har börjat planera lite, inbjudningskorten skall jag göra själv och skall postas i sommar eller när vi nu har bokat lokal.. Var skall ni gifta er?

  • Pekkii­sch4
    Äldre 16 May 16:06
    #3

    Jag gifter mig den dagen och jag har bestättat för dem som blir drabbade, ( gästerna ) eftersom dem måste ta ledigt då det är ju en onsdag, eftersom det kan bli svårt och få ledigt för många så tyckte vi att dem som är bjudna fått veta. Men ingen som inte kommer vet om det och det är skönt.

    Dessutom i planeringen är jag klar med det mesta,
    inbjudningskort
    fotograf
    klänning med tillbehör
    tärnklänningar
    hört med catering
    hört med konditor
    bokat lokal
    placeringskort
    köpt det porslinet som felar i lokalen
    dekoration klar.
    transport klar
    personal klar

    säkert något jag glömt men jag betar av det mesta :)

Svar på tråden Fler som gifter sig 12/12-12? Ett litet problem :(