• hemajo­13
    Äldre 17 Feb 18:35
    5363 visningar
    12 svar
    12
    5363

    Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)

    Väska 1



    Väska 2 (fast helvit)



    Hej!

    Har så svårt att välja väska! Känner att jag vill ha en senare på kvällen med lite smink och grejer i=)
    Min klänning ser ut såhär:


     Har ni några andra förslag så är dom hjärtligt välkomna! =) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)
  • Äldre 17 Feb 18:39
    #1

    Jag tror att den silvriga väskan passar bättre till klänningen, den kändes lite "vintage" och i och med att klänningen är lite grekisk gudinna så passar dom liksom

  • Silket­uss
    Äldre 17 Feb 18:45
    #2

    Jag gillar den glittriga, det passar bra med klänningen, tycker jag. {#emotions_dlg.flower}

  • MalinL­arsson
    Äldre 20 Feb 10:55
    #3

    Ååh, det var helt underbara båda två, men jag gillar den första bäst!

  • Lommil­a1
    Äldre 20 Feb 11:35
    #4

    jag skkulle ta 2:an. främsta orsaken är att jag av egenerfarenhet har haft en chiffongklänning och en blingblingväska och blinget drog ut trådar ur tyget då det fastnade helatiden:/

  • Äldre 22 Feb 21:36
    #5

    Den första var superfin, var har du hittat den?

  • Äldre 22 Feb 21:41
    #6

    2an. Tycker jag passar bäst :)


  • Pyttsa­n
    Äldre 22 Feb 22:19
    #7
    Lommila1 skrev 2012-02-20 11:35:14 följande:
    jag skkulle ta 2:an. främsta orsaken är att jag av egenerfarenhet har haft en chiffongklänning och en blingblingväska och blinget drog ut trådar ur tyget då det fastnade helatiden:/
    Håller med!! Gråter Dessutom trillade pärlorna av efter ett antal användningar, då de fastnat lite här och var. Tyckte dessutom den flätade vad ursnygg!
  • Äldre 23 Feb 08:11
    #8

    Jag tycker att väska 2 passa mer med estiken i klänningen. Men försöker du gå åt vintage hållet så tycker jag väska 1.

  • Sebast­iána
    Äldre 23 Feb 08:26
    #9

    Båda passar, men jag föredrar den silvriga.

  • Saandr­aa
    Äldre 23 Feb 19:33
    #10

    Älskar den flätade! Får man fråga vart du hittat väskorna någonstans :) 


  • Äldre 23 Feb 19:41
    #11

    Den silvriga var otroligt snygg!

  • aurum
    Äldre 15 Mar 10:18
    #12

    Jag skulle tipsa om denna istället. Känns som den skulle passa riktigt bra till den klänningen! Har dessutom en exakt likadan själv o var så nöjd med den efter det tillfälle jag köpte den till att jag beställde en likadan i svart bara för att ha OM jag behövde en!

    www.ebay.com/itm/Victoria-Jeweled-Snow-White-Satin-Wedding-Purse-Clutch-/330695725248&hash=item4cff0050c0#ht_4068wt_941

Svar på tråden Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)