• hemajo13

    Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)

    Väska 1



    Väska 2 (fast helvit)



    Hej!

    Har så svårt att välja väska! Känner att jag vill ha en senare på kvällen med lite smink och grejer i=)
    Min klänning ser ut såhär:


     Har ni några andra förslag så är dom hjärtligt välkomna! =) 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)
  • Chicita

    Jag tror att den silvriga väskan passar bättre till klänningen, den kändes lite "vintage" och i och med att klänningen är lite grekisk gudinna så passar dom liksom

  • Silketuss

    Jag gillar den glittriga, det passar bra med klänningen, tycker jag. {#emotions_dlg.flower}

  • MalinLarsson

    Ååh, det var helt underbara båda två, men jag gillar den första bäst!

  • Lommila1

    jag skkulle ta 2:an. främsta orsaken är att jag av egenerfarenhet har haft en chiffongklänning och en blingblingväska och blinget drog ut trådar ur tyget då det fastnade helatiden:/

  • Pyttsan
    Lommila1 skrev 2012-02-20 11:35:14 följande:
    jag skkulle ta 2:an. främsta orsaken är att jag av egenerfarenhet har haft en chiffongklänning och en blingblingväska och blinget drog ut trådar ur tyget då det fastnade helatiden:/
    Håller med!! Gråter Dessutom trillade pärlorna av efter ett antal användningar, då de fastnat lite här och var. Tyckte dessutom den flätade vad ursnygg!
  • Fjärilen

    Jag tycker att väska 2 passa mer med estiken i klänningen. Men försöker du gå åt vintage hållet så tycker jag väska 1.

Svar på tråden Vilken väska? eller har ni något annat alternativ?=)