• Chicit­a
    Äldre 25 Jan 12:22
    27151 visningar
    178 svar
    178
    27151

    Ska vi träffas? / Fikarummet

    Lite då och då dyker det upp någon som är ledsen för att dom inte har så många vänner...

    Jag har inte heller massor av vänner här i stan, men jag har massor av vänner på nätet som jag gärna träffar när möjlighet ges.
    Så vad säger ni bruttor där ute?

    Ska vi träffas?

    Nu menar jag inte att alla måste komma till mig eller att vi ska dra ihop någon jätteträff.
    Men kan vi inte använda detta som ett "fikarum" och kanske se om vi hittar någon att ta en riktig fika med någonstans i vårt avlånga land Glad

    Jag bor i alla fall i Dalarna - om nån undrar Flört

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-30 14:09
    Hittills i tråden (om ni inte har angett landskap och ingen som angett landskap har sagt att dom kan träffa er. så har jag inte lagt in det där heller utan bara angett ort. Ni hittar nog på varandra själva va? ;) )

    Umeå:
    ema ( även Uppsala)
    Lebendig
    jonsar02

    Skellefteå:
    daniiel

    Östersund:
    Snowstars (kan även Dalarna / Norrland)
    Ekorren

    Gotland:
    Sannasofia
    chicita (medeltidsveckan)
    1700-tal (medeltidsveckan)

    Dalarna:
    chicita (Borlänge)
    TheD (Falun)
    Pertinax (Mora)
    Feliz Lane (Södra Dalarna)

    Skåne:
    soldemor (Södra skåne)
    Nikkita (Malmö)
    Jollipax (Helsingborg)

    Båstad / Höganäs:
    drumels
    Emmisen

    Göteborg:
    tweety
    linst
    operfekt
    wiii
    mct73
    sandi
    VictoriaN
    misslane
    JensFre
    Shaii

    Mariestad / Lyrestad:
    masz

    Motala / Linköping:
    Linn88

    Stockholm:
    Nuså
    TheAndieGirl
    Trallalala

    Södertälje:
    Emsie

    Blekinge:
    Lilique

    Halland:
    bellen
    Red (Falkenberg)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-08 19:54
    annapanna88 - Skara

    fasit - Göteborg / Mölndal

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-15 22:42
    JennyMaria - Skåne

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-16 10:04
    moonlightgirl - Småland (Västervik)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-16 22:24
    hjgs - Umeå

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 11:10
    SaraJohanna - Umeå

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 12:40
    Olaulin - Göteborg / Mölndal

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-04 22:06
    Maja Stina - Tidaholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-13 12:36
    Pagnie - Örebro (Borlänge/Falun)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-14 22:13
    Mariem - Hofors

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-11 16:38
    MatsoLotta - Jönköping (Småland)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-13 16:46
    Maja Stina - Tidaholm (V Götaland)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-16 22:01
    Bmw - Skellefteå

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-06 10:18
    Tilda93 - Huskvarna / Jönköping
    Pagnie - Eskilstuna / Strängnäs

  • Svar på tråden Ska vi träffas? / Fikarummet
  • drumel­z
    Äldre 25 Jan 12:34
    #1

    Jag hade tyckt att det vore toppen. Dock så har vi ett litet problem. Jag bor i Båstad. Så det blir lite låångt och åka :) men finns det andra från Skåne som vill träffas så hade det vatt roligt.

  • Äldre 25 Jan 12:40
    #2
    drumelz skrev 2012-01-25 12:34:17 följande:
    Jag hade tyckt att det vore toppen. Dock så har vi ett litet problem. Jag bor i Båstad. Så det blir lite låångt och åka :) men finns det andra från Skåne som vill träffas så hade det vatt roligt.
    Precis  vad jag tänkte med tråden...
    Glad

    Det är nog inte bara jag som vill träffa nya människor liksom Solig
  • Emmise­nn
    Äldre 25 Jan 14:14
    #3

    Jag bor utanför Höganäs som inte är så långt från Båstad ;)

  • ema
    Äldre 25 Jan 14:27
    #4

    Jag testar jag också Glad 

    Jag bor i umeå, studerar dock i Uppsala och är där en hel del. Gifter mig den 19e maj i år. 
    Är 27 år, har inga barn (än...) Är relativt nyinflyttad, pga min blivandes arbete, det och det faktum att jag fortfarande delvis läser i Uppsala gör att jag inte lärt känna särskilt mycket folk ännu.
     Jag gillar dock att fika Flört Sen skulle det också vara jätteroligt om någon kunde lära mig saker man inte vet som nyinflyttad tex, vilket som är det bästa caféet i stan, vem som är den bästa frisören osv. Klipper mig fortfarande i Uppsala eftersom jag inte lyckats hitta rätt Obestämd

  • sannas­ofia
    Äldre 25 Jan 15:03
    #5

    Åh, perfekt! Vilken rolig idé och speciellt bra för sådana som jag som har flyttat till nytt ställe och inte känner så många ännu.. jag bor på Gotland och gillar också att ta en fika och bara prata.. speciellt kul är det ju om man träffar någon annan som är inne i det här med bröllop.. man kan ju lätt trötta ut andra med sitt snack och alla sina funderingar som man har :P 

  • Lebend­ig
    Äldre 25 Jan 15:34
    #6
    ema skrev 2012-01-25 14:27:20 följande:
    Jag testar jag också Glad 

    Jag bor i umeå, studerar dock i Uppsala och är där en hel del. Gifter mig den 19e maj i år. 
    Är 27 år, har inga barn (än...) Är relativt nyinflyttad, pga min blivandes arbete, det och det faktum att jag fortfarande delvis läser i Uppsala gör att jag inte lärt känna särskilt mycket folk ännu.
     Jag gillar dock att fika Flört Sen skulle det också vara jätteroligt om någon kunde lära mig saker man inte vet som nyinflyttad tex, vilket som är det bästa caféet i stan, vem som är den bästa frisören osv. Klipper mig fortfarande i Uppsala eftersom jag inte lyckats hitta rätt Obestämd
     Bor också i Umeå och är i samma ålder som dig. 
  • Äldre 25 Jan 15:39
    #7
    sannasofia skrev 2012-01-25 15:03:14 följande:
    Åh, perfekt! Vilken rolig idé och speciellt bra för sådana som jag som har flyttat till nytt ställe och inte känner så många ännu.. jag bor på Gotland och gillar också att ta en fika och bara prata.. speciellt kul är det ju om man träffar någon annan som är inne i det här med bröllop.. man kan ju lätt trötta ut andra med sitt snack och alla sina funderingar som man har :P 
    Om inte annat så kommer jag och maken ner på medeltidsveckan om du vill träffas och fika då Glad
  • sannas­ofia
    Äldre 25 Jan 15:44
    #8

    Medeltidsveckan :) den underbaraste veckan på hela året :D Då träffas jag gärna och tar en fika.. då kommer jag nog dessutom behöva allt stöd jag kan få för det är veckan innan jag och blivande mannen gifter oss och jag kommer antagligen var hur nervös som helst!! :)
     

  • Äldre 25 Jan 15:48
    #9
    sannasofia skrev 2012-01-25 15:44:00 följande:
    Medeltidsveckan :) den underbaraste veckan på hela året :D Då träffas jag gärna och tar en fika.. då kommer jag nog dessutom behöva allt stöd jag kan få för det är veckan innan jag och blivande mannen gifter oss och jag kommer antagligen var hur nervös som helst!! :)
    Åh vad härligt Skrattande

    Vi har två favoritfik... Breda Blick och sen ett pyttelitet fik precis tvärs över vägen från ICA på Torget (innanför ringmuren alltså)
    Vi kommer till gotland den 5/8 och åker hem den 9/8 Glad
  • Äldre 25 Jan 15:54
    #10
    ema skrev 2012-01-25 14:27:20 följande:
    Jag testar jag också Glad

    Jag bor i umeå, studerar dock i Uppsala och är där en hel del. Gifter mig den 19e maj i år.
    Är 27 år, har inga barn (än...) Är relativt nyinflyttad, pga min blivandes arbete, det och det faktum att jag fortfarande delvis läser i Uppsala gör att jag inte lärt känna särskilt mycket folk ännu.
    Jag gillar dock att fika Flört Sen skulle det också vara jätteroligt om någon kunde lära mig saker man inte vet som nyinflyttad tex, vilket som är det bästa caféet i stan, vem som är den bästa frisören osv. Klipper mig fortfarande i Uppsala eftersom jag inte lyckats hitta rätt Obestämd
    Bor oxå i Umeå och är 29 år. Mina kompisar har flyttat nu under ett år p.g.a. jobb så jag är faktiskt ganska mycket själv just nu.
Svar på tråden Ska vi träffas? / Fikarummet