• camill­alm
    Äldre 20 Jan 09:48
    10274 visningar
    9 svar
    9
    10274

    Trubadur i Halmstad, HJÄÄÄLP!!

    Hej alla ni där ute.

    Jag behöver verkligen eran hjälp! Vi ska gifta oss den 14 juli i Halmstad och behöver hitta en trubadur som kan sjunga och spela under vigseln. Jag har sökt överallt men inte hittat någon.
    är det någon där ute som vet en bra trubadur i eller i närheten av Halmstad så snälla skriv, vi börjar bli lite desperata.

  • Svar på tråden Trubadur i Halmstad, HJÄÄÄLP!!
  • Melton­85
    Äldre 20 Jan 10:29
    #1

    Jag vet att på Tre hjärtan brukar de ha en duktig kille som spelar men minns tyvärr inte vad han heter... Har sett en gammal tråd också där de rekommenderades Andersson & Högdahl ( vet inte själv vilka de är eller vad de kostar) och Michael Abrahamsson :)

  • Fia81
    Äldre 25 Jan 13:54
    #3

    Donald Hägerström finns i Laholm helt underbart duktig. Googla på telefonnummer!!

  • Dina
    Äldre 25 Jan 14:43
    #4
    Fia81 skrev 2012-01-25 13:54:26 följande:
    Donald Hägerström finns i Laholm helt underbart duktig. Googla på telefonnummer!!
    Pufff, Donald är riktigt duktig!
  • Dj LASSE
    Äldre 20 Feb 12:00
    #4

    Mats Nyberg från Örkelljunga han känner säkert fler .Lycka till!!!!Solig

  • Tusssi
    Äldre 21 Feb 15:26
    #5
    camillalm skrev 2012-01-20 09:48:32 följande:
    Hej alla ni där ute.

    Jag behöver verkligen eran hjälp! Vi ska gifta oss den 14 juli i Halmstad och behöver hitta en trubadur som kan sjunga och spela under vigseln. Jag har sökt överallt men inte hittat någon.
    är det någon där ute som vet en bra trubadur i eller i närheten av Halmstad så snälla skriv, vi börjar bli lite desperata.
    Michael Abrahamsson är bra www.michaelabrahamsson.com samt även http://www.matsnybergs.se/ om man har en lite lägre budget.
  • Charlo­ttelju­nggren
    Äldre 27 Feb 10:46
    #6

    Vi ska använda oss av en jätteduktig sångerska som spelar själv. Du hittar henne på www.matildaolivia.com


    Lycka till!

  • Dj LASSE
    Äldre 27 Feb 12:34
    #7

    Elisabeth Friberg från Örkelljunga

  • CarPer
    Äldre 3 Mar 03:17
    #8

    Kolla Blocket under tjänster osv.

  • Äldre 9 Sep 01:14
    #9
Svar på tråden Trubadur i Halmstad, HJÄÄÄLP!!