• Äldre 21 Dec 19:20
    219042 visningar
    1419 svar
    1419
    219042

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Lommil­a1
    Äldre 13 Jan 08:32
    SusanneJoh skrev 2012-01-13 07:45:36 följande:
    Åh vilken söt näbbklänning! :)

    Jag håller på och letar ihjäl mig efter limegröna näbbklänningar. Känns som jag har kollat varenda sida som finns, och kammat igenom ebay sida för sida.

    Så om någon ser en limegrön näbbklänning får ni jättegärna hojta till. :) 
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
    här är ngt
    www.ebay.com/itm/Lime-Vshaped-Chiffon-Flower-Birthday-Girl-Dress-/290655877287&var=&hash=item8961df8f25

    www.ebay.com/itm/FLOWER-GIRL-PAGEANT-BIRTHDAY-PARTY-FULL-TAFFETA-DRESS-/380400074759&var=&hash=item975935ab3a

    www.ebay.com/itm/Lime-Ruffle-Organza-Pageant-Wedding-Party-Girl-Dress-/290653874309&var=&hash=item8961d04031
  • Susann­eJoh
    Äldre 13 Jan 08:39
    Men ÅH! Den 1a var ju helt underbar! :)

    Hur gjorde du det där? Jag har sökt överallt tycker jag. Både på green, lime och lime green. Men bara fått upp illgröna klänningar.

    Tack så mycket! Du är bäst! :) 
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • Imke19­77
    Äldre 13 Jan 08:42
    hemajo13 skrev 2012-01-12 10:53:47 följande:
    Hej! Fick hem mina fyra näbbklänningar och deras hårband igår!=) jättefina va dom! Fick levererat det till dörren och betalade ingen tull eller dylikt, beställde från USA. Här är en ganska dålig bild men ändå=) ska sitta en blomma med på bröstet men har inte satt fast den då jag inte vet vilken sida jag vill ha den på än;) Betalade ca 1500 för alla fyra klänningar och hårband.. 


    Sån där har jag med beställt. Fast jag har stora problem med att betala fån paypal. Hur fasen jag än gör fungerar det inte. Får se när jag kan betala så jag får hem den- hur länge fick du vänta?
  • Susann­eJoh
    Äldre 13 Jan 08:52

    Hur fungerar dom amerikanska storlekarna?

    Mina döttrar kommer att vara nästan 4 & 6 år gamla vid bröllopet. och just nu har dom strl  104 & 116, så i augusti kanske dom har 110 & 120. 

    Vad blir det i amerikanska storlekar? 


    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • Imke19­77
    Äldre 13 Jan 09:01

    Jag har jättestora problem med att betala från paypal. Hur gör ni? Lägger ni upp sådana tillfälliga kreditkort eller fyller ni på med pengar?

  • Tinzi
    Äldre 13 Jan 09:10
    Imke1977 skrev 2012-01-13 09:01:20 följande:
    Jag har jättestora problem med att betala från paypal. Hur gör ni? Lägger ni upp sådana tillfälliga kreditkort eller fyller ni på med pengar?
    hmmm för mif dras det på mitt konto som jag har kopplat till mitt visa kort, alltså det kontot jag tar u tpengar ifrån på bankomaten, minns ej hur jag gjorde minns dock att det var lite bökigt så...
  • Imke19­77
    Äldre 13 Jan 09:47

    Jag har ju swedbank så för mig är det jättebökigt. För när man betalar över internet då så måste man varje gång skapa ett unikt e-kort med ett unikt kortnr. Så jag kan liksom inte skriva in mitt fysiska kort nr. För det fungerar inte. Och nu har jag provat skapa 4 olika kort och inget fungear hur jag än går tillväga. har försök maila dom två ggr men får bara sånna färdiga svar dom har :-/

    Har väntat på att få betala min näbbklänning i två veckor nu. Och leverantören av klänningen sägera tt paypal är det enda sättet. Tröttsamt.....

  • Susann­eJoh
    Äldre 13 Jan 09:52
    Imke1977 skrev 2012-01-13 09:47:26 följande:
    Jag har ju swedbank så för mig är det jättebökigt. För när man betalar över internet då så måste man varje gång skapa ett unikt e-kort med ett unikt kortnr. Så jag kan liksom inte skriva in mitt fysiska kort nr. För det fungerar inte. Och nu har jag provat skapa 4 olika kort och inget fungear hur jag än går tillväga. har försök maila dom två ggr men får bara sånna färdiga svar dom har :-/

    Har väntat på att få betala min näbbklänning i två veckor nu. Och leverantören av klänningen sägera tt paypal är det enda sättet. Tröttsamt.....
    men jag har också swedbank, och för mig är det hur lätt som helst. 
    Jag registrerade mitt kort, alltså vanliga visakort som jag har till vardags. Fick sätta över 15 kr (tror jag) till paypalkontot så att dom skulle kopplas ihop, sen har jag inte behövt göra något mer.
    Varje gång när jag handlar så går jag bara in på paypal och godkänner betalningen och så dras det från mitt kort. Hur smidigt och enkelt som helst. 
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • Imke19­77
    Äldre 13 Jan 10:13

    Knepigt.... det funkar inte för mig :-/ Hmm... jag ska kolla igen när jag kommer hem Tack iallfall

  • Susann­eJoh
    Äldre 13 Jan 10:18
    Imke1977 skrev 2012-01-13 10:13:20 följande:
    Knepigt.... det funkar inte för mig :-/ Hmm... jag ska kolla igen när jag kommer hem Tack iallfall
    är det ett visa kort du har? Har du gjort sånt där verified by visa, via banken så att du kan handla på kortet via nätet?
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
Svar på tråden EBAY tråden!