• Äldre 21 Dec 19:20
    218998 visningar
    1419 svar
    1419
    218998

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Mrs S 2012
    Äldre 31 Dec 17:36
    #41
    hemajo13 skrev 2011-12-31 16:28:12 följande:
    den här klänningen köpte jag till mina fyra näbbar idag! Hoppas de är fina när de kommer=) Har beställt de helvita... 
    www.ebay.com/itm/NEW-WHITE-FUCHSIA-FLOWER-GIR...#ht_7303wt_921

    Beställde i fyra olika storlekar och det gick på 1080.- tror jag med frakt... betydligt billigare än de svenska sidorna med näbbklänningar.. 
    Den ser jättefin ut! Nu ska ju inte jag ha några brudnäbbar tyvärr annars hade jag nog beställt den med :)
  • Pluppe
    Äldre 31 Dec 19:06
    #42
    28juli2012 skrev 2011-12-22 13:47:46 följande:
    Handlat brudbukett, tärnbukett och corsage. Nerpackat i kartongen igen men tycker det stämde bra med bilderna som säljaren visade. Och snabb frakt.


    Tack för att man fick se en "på riktigt" :) Har haft problem med det här gällande brudbuketten. Vi kommer gifta oss borgeligt på fredagen och sedan ha en cermoni när en nära vän viger oss inför alla gäster på lördagen.. Och eftersom jag skulle göra egen bukett kändes det som att det blev så mycket att fixa med och dessutom har jag varit nervös för att buketten skulle se tråkig ut på lördagen. Men nu är problemet löst, köpte en från ebay igår kväll efter att jag hade sätt din, ifrån samma säljare :) Håller tummarna för att den är lika fin!
  • Pluppe
    Äldre 31 Dec 20:54
    #43


    Den här västen klickade vi hem för några veckor sedan! Väst + slips 270 kr!


    Den här brudbuketten klickade jag hem igår! Ska bli spännande att se hur den ser ut :)
  • Pluppe
    Äldre 31 Dec 20:55
    #44

    Och den här klänningen blev det till vår dotter som ska vara brudnäbb


  • anneli­e1981
    Äldre 1 Jan 00:58
    #45

    Den var väldigt fin! Kan du inte lägga ut en länk till den auktionen är du snäll


    Pluppe skrev 2011-12-31 20:55:20 följande:
    Och den här klänningen blev det till vår dotter som ska vara brudnäbb


  • Äldre 1 Jan 10:03
    #46

    Bra att veta. Om man köper utanför EU kan tullen be och få betalt. 
     

  • august­i2012
    Äldre 1 Jan 10:24
    #47

    Jag hör till dem som har fyndat massa på ebay. :) 
    Förrutom detta på bilderna så har jag i mina gömmor: 2 stycken slöjor, hårnålar i form av diamanter, slipsar,näsdukar till killarna att ha bröstfickan, manschettknappar i form av båtar, ringkudde, såpbubblor, små diamanter till borden, 3 skedar till godisbuffen, örhängen, stay ups.
    Mitt senaste inköp är 2 stycken röda mattan (red carpet runner) för ynka 125 kr inklusive frakt. 
    Utan ebay hade jag inte kunnat få samma fina bröllop som vi kommer att få. 







     


     
  • Äldre 1 Jan 10:38
    #48
    augusti2012 skrev 2012-01-01 10:24:42 följande:
    Jag hör till dem som har fyndat massa på ebay. :) 
    Förrutom detta på bilderna så har jag i mina gömmor: 2 stycken slöjor, hårnålar i form av diamanter, slipsar,näsdukar till killarna att ha bröstfickan, manschettknappar i form av båtar, ringkudde, såpbubblor, små diamanter till borden, 3 skedar till godisbuffen, örhängen, stay ups.
    Mitt senaste inköp är 2 stycken röda mattan (red carpet runner) för ynka 125 kr inklusive frakt. 
    Utan ebay hade jag inte kunnat få samma fina bröllop som vi kommer att få. 

     


     


     


    Hur var mattorna?? är det något man kan ha ute eller??
  • Brud 121212
    Äldre 1 Jan 10:54
    #49

    Här vill jag gärna hänga =)

    Jag o sambon skall gifta oss i december o jag kommer nog köpa de mesta på ebay..
    Klänning, kläder till barnen..

    Så nu dem har buketter tack vare denna tråd
    Vad fräckt, de blir nog en sådan istället för en riktig..

    Vi vill inte ha ngt jättepampigt dyrt bröllop o kan man göra fynd inne på Ebay så why not??

    har precis gjort mina allra första köp där, köpte Mary kay smink, både foundation och concealer för 150 kr med frakt

    Går ju på 350-400 kr i Sverige...

    Skall bli spännande se när dem kommer fram =)

  • BeMine
    Äldre 1 Jan 12:07
    #50


    EN sån här har jag klickat hem nyss!!
Svar på tråden EBAY tråden!